Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres : Havenlaan 88 bus 60 , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=316803 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=316803
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2018/HFB/OP/46063 - Ruwbouwwerken serrecomplex en polyvalente ruimte, renovatie dienstgebouw en afwerking polyvalente ruimte en omgevingsaanleg Referentienummer: HFB-2018/HFB/OP/46063-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Ruwbouwaanneming van het serrecomplex en de polyvalente ruimte, de renovatie van een aangrenzend dienstgebouw en de afwerking van de polyvalente ruimte gelegen in het nieuwe serrecomplex, inclusief de omgevingsaanleg rond het serrecomplex.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Nieuwelaan 38, 1860 MEISE
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht heeft als voorwerp de ruwbouwaanneming van het serrecomplex en de polyvalente ruimte, de renovatie van een aangrenzend dienstgebouw en de afwerking van de polyvalente ruimte gelegen in het nieuwe serrecomplex, inclusief de omgevingsaanleg rond het serrecomplex.
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
850 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-09-20 10:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-09-21
Plaatselijke tijd: 10:45
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een voorafgaand plaatsbezoek is verplicht voor elke inschrijver. Contactgegevens: zie bestek
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?lang=nl&page=about_organisation_graft_administration
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-07