Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universiteit Gent
Postadres : Sint-Pietersnieuwstraat 25 , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: De heer Benjamin Willaert
Tel: +32 92643142
Fax: +32 92648989
E-mail: benjamin.willaert@ugent.be
Internetadres(sen): www.ugent.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Universiteit Gent
Postadres : Sint-Pietersnieuwstraat 25 ,BE -9000 Gent
Contactpersoon: De heer Benjamin Willaert
Tel: +32 92643142
Fax: +32 92648989
E-mail: benjamin.willaert@ugent.be
Internetadres(sen): www.ugent.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhouds- en moderniseringswerken aan de elektrische installaties Referentienummer: DGFB/2018/002
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45315100
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23
Voornaamste plaats van uitvoering: F.I. Algemeen
II.2.4. Beschrijving
Deze aanneming omvat de uitvoering van allerlei onderhouds- en moderniseringswerken aan elektrische installaties (hoogspanning, laagspanning, branddetectie, toegangscontrole, audio-video, .) in diverse gebouwen van of in gebruik van de Universiteit Gent, voor zover ze in België gelegen zijn. Het aantal werknemers dat ter beschikking wordt gesteld wordt begroot op 29.
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bankverklaring, opgesteld volgens het model vervat in bijlage 11 van het K.B. van 18 april 2018 2. Bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's
Eventuele minimumeisen:
1. -
2. zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referentielijst : een lijst met vermelding van - de voornaamste soortgelijke prestaties, analoog aan deze die het voorwerp uitmaken van onderhavige opdracht - de de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar voorafgaande aan de datum van onderhavige opdracht heeft verricht - met vermelding van hun bedrag, de datum van uitvoering en de publiek- en privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren 2. Getuigschriften inzake minimum drie referenties. Voor de prestaties ten behoeve van besturen dienen door de bevoegde overheid opgestelde en goedgekeurde geschriften bijgevoegd. Voor prestaties ten behoeve van privaatrechtelijke instanties volstaat de verklaring van de inschrijver zelf. Dit document dient per opdrachtgever te vermelden : - de juiste benaming, adres en telefoonnummer van de opdrachtgever - naam van de contactpersoon bij de geciteerde opdrachtgever - het brutobedrag en de datum van uitvoering van de prestaties - de aard van de uitgevoerde werken 3. Verklaring - die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener weergeeft - die de omvang van het kader weergeeft - die de kwalificaties (o.m. diploma's) en ervaring van zowel het uitvoerende personeel als van het kader weergeeft 4. Verklaring waarin vermeld wordt over welke voertuigen, materieel en technische uitrusting de dienstverlener supplementair beschikt voor de uitvoering van de opdracht 5. Erkenning als aannemer van werken, ondercategorie P1 (Elektrische installaties in gebouwen)
Eventuele minimumeisen:
1. -
2. -
3. -
4. -
5. Klasse 5
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-09-03 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-01-01
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-09-03
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Universiteit Gent, Rectoraat 2 - gelijkvloers, Sint - Pietersnieuwstraat 25 te 9000 Gent, vergaderzaal "Recto-Verso" Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-13