Directie Infrastructuur Van Het Openbaar Vervoer

Vernieuwing/uitbreiding bepaalde elektr. installaties in stations Metro en préM Brussel



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres :  Vooruitgangsstraat 80 , BE - 1030   Brussel
Contactpersoon:   Jean Leclercq
Tel:   +322 2042277
E-mail:   jeleclercq@sprb.brussels
Internetadres(sen):   http://be.brussels   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=311702


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vernieuwing/uitbreiding bepaalde elektr. installaties in stations Metro en préM Brussel  
Referentienummer:   DITP-DIOV BM-MB SSE-SSD 1466-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45311200
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zien punt II.2.4)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Het Brussel hoofdstedelijke gewest
II.2.4. Beschrijving
De bestaande aanneming heeft als voorwerp de noodzakelijke werken en leveringen voor de vernieuwing of uitbreiding van bepaalde elektrische installaties alsook kleine herinrichtingen in de stations van het Brusselse metronet.   -   Het gaat onder andere over:   - Vervangen van de bestaande verlichting door een voorbekabelde verlichting of andere;   - Plaatsen van op één punt gerichte verlichtingstoestellen   - Uitbreidingen van verdeelborden (bijvoegen van vertrekken/uitgaande velden of vervangen van beveiligingsschakelaars;   - Uitbreiden van een verlichtingsinstallatie;   - Kleine herinrichtingen van lokalen (metselwerk, schilderwerk, scheidingswanden);   - Plaatsen van een duivenbestrijdingsmiddel en ontratting;   - Plaatsen van een systeem voor het vernietigen van geuren;   - Studie en plaatsing van een apparaat tegen blikseminslag;   - Asbestverwijderingswerken ;   - Plaatsing en aansluiting van defibrilateurs  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
36   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver moet voldoen aan de voorwaarden van de kwalitatieve selectie gestaafd door de volgende documenten die verplicht te voegen zijn bij de offerte:-Het uniform Europees aanbestedingsdocument (UEA) naar behoren ingevuld en vervolledigd vereist door artikel 46 van de huidige administratieve bepalingen;-hetzij het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de uitvoering van werken van ondercategorie P2 en van de klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte (klasse 8 volgens de raming van de aanbesteder);-hetzij het bewijs van een gelijkwaardig erkenning die voortspruit uit een inschrijving op een officiële lijst van aannemers erkend in een andere Lidstaat van de E.G. evenals uit eventuele aanvullende documenten;-hetzij de nodige alternatieve bewijsstukken overeenkomstig artikel 3 § 1 en 2° van de wet van 20 maart 1991 aangaande de erkenning van aannemers der werken (cf. artikel 1er van het ministerieel besluit van 27 september 1991);-Voor elke onderaannemer waarvan de lijst vereist is voor artikel 76 hieronder:-het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de categorie en de ondercategorie (in meerderheid P2) alsook de klasse in functie van het deel van de opdracht die aan hen zal toevertrouwd worden;-het geraamde bedrag van het deel van de opdracht die aan hen zal toevertrouwd worden en de overeenkomende erkenningsklasse.-een verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming en de omzet betreffende de producten bedoeld in de opdracht en dit voor de 3 (drie) laatste boekjaren; -Het globale zakencijfer zal ten minste 50 % vertegenwoordigen van het bedrag van de opdracht en het zakencijfer met betrekking tot het voorwerp van de opdracht zal ten minste 10 % bedragen van het bedrag van de opdracht.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
niks



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-09-20   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   5   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-09-20
Plaatselijke tijd:   10:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De ordonnantie van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 08 mei 2014 betreffendede invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest istoepasbaar (zie bijzonder bestek).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Pour les modalités de recours, veuillez consulter les articles 14 et 23 § 2 et articles 15 et 23 § 3 de la loi du 17 juin 2013 relative aux marchés publics et à certains marchés de travaux, de fournitures et de services.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-02

Vergelijkbare advertenties van BDA