Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Studiebureau's
Postadres : Wetstraat 51 , BE - 4020 Brussel
Contactpersoon: administrateur
Tel: +32 43422415
E-mail: ec001958@adm.cfwb.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=312264 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=312264
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Een geïsoleerde gevelbekleding aanbrengen en delen van bestaande gevelbekleding repareren Referentienummer: Bureau d'études-A/13.197-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45214210
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Een geïsoleerde gevelbekleding aanbrengen en delen van bestaande gevelbekleding repareren
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE332
Voornaamste plaats van uitvoering: Lagere school en kleuterschool Onze Lieve Vrouw van de Rozenkrans - rue Tanixhe, 27 4020 Luik
II.2.4. Beschrijving
Een geïsoleerde gevelbekleding aanbrengen en delen van bestaande gevelbekleding repareren
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De voorwaarden verschijnen in de speciale specificaties.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver levert het bewijs van zijn technische en professionele capaciteit door toe te treden tot zijn inschrijving: een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar maximaal zijn uitgevoerd, vergezeld van verklaringen van goede uitvoering en resultaten voor de belangrijkste werken waarvan minimaal 3 referenties van een bedrag van HTVA van 30 000,00 ?;De inschrijver met de goedkeuring in klasse 1, categorie D of subcategorie D1, D5 en D6 wordt geacht zijn technische capaciteiten aan te tonen. Daarom is hij vrijgesteld van het verstrekken van de referenties die vereist zijn voor technische en professionele capaciteit.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De voorwaarden verschijnen in de speciale specificaties.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-08-30 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 12 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-08-30
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: rue Tanixhe, 27, 4020 LUIK Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Opening van de offertes in openbare zitting door de heer Léon HOFFER - directeur en lid van SIEC
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Gerecht van eerste aanleg van Luik , BE - 4000 Luik
E-mail: eliane.rigo@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/fr/tribunaux-cours/tribunal-de-premiere-instance/tribunal-de-premiere-instance-liege-division-liege
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-19