Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universiteit Gent
Postadres : Sint-Pietersnieuwstraat 25 , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: De heer Pieter Fockedey
Tel: +32 92649856
Fax: +32 92647994
E-mail: Pieter.Fockedey@UGent.be
Internetadres(sen): www.ugent.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitvoeren van allerlei kleine ruwbouw-, voltooiings-, infrastructuur-, timmer- en schrijnwerken Referentienummer: DGFB/2018/003
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45262522
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23
Voornaamste plaats van uitvoering: F.I. Algemeen
II.2.4. Beschrijving
Deze aanneming betreft het onderhoud van de gebouwen en de uitvoering van een groot aantal werken van beperkt volume zoals: - Allerhande timmer- en schrijnwerken, binnen- en buitenschrijnwerk; - Binnenhuisinrichtingen, tussenwanden, systeemplafonds, vast en los meubilair; - Ruwbouw: metsel- en betonwerken; - Voltooiing: pleister- en tegelwerken; - Infrastructuur: wegenis- en rioleringswerken; - Dakwerken Volgende personeelsleden dienen ter beschikking gesteld : a. Voor de werfopvolging, . (schrijnwerk - metselwerk) - 1 geschoolde meestergast [basiscategorie IV met loonbijslag] b. Voor de uitvoering van ruwbouw,voltooiings-en infrastructuurwerken - 1 geschoolde ploegbaas (III) [basiscategorie III met loonbijslag] - 1 geschoolde 2de graad [basiscategorie IV] - 3 geschoolden 1ste graad [basiscategorie III] c. Voor de uitvoering van timmer- en schrijnwerk: - 2 geschoolden 2de graad [basiscategorie IV] - 7 geschoolden 1ste graad [basiscategorie III] De Universiteit Gent treedt op als opdrachtencentrale voor de vzw Lo²cus, Rijvisschestraat 120 te 9052 Gent.
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hem ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bankverklaring, opgesteld volgens het model vervat in bijlage 11 van het koninklijk besluit van 18 april 2018 en waarvan een model is toegevoegd aan de opdrachtdocumenten 2. Bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's
Eventuele minimumeisen:
1. -
2. zie artikel 26 van het bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referentielijst : lijst met vermelding van de voornaamste soortgelijke prestaties - analoog aan deze die het voorwerp uitmaken van onderhavige opdracht - die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar voorafgaand aan de datum van onderhavige opdracht heeft verricht- met vermelding van hun bedrag, de data van uitvoering en de publiek- en privaatrechtelijke instanties waarvoor ze bestemd waren2. Getuigschriften inzake minimum twee referenties. Elk getuigschrift vermeldt - de juiste benaming, adres en telefoonnummer van de opdrachtgever - naam van de contactpersoon bij de geciteerde opdrachtgever - het brutobedrag en de datum van uitvoering van de prestaties - de aard van de uitgevoerde werken 3. Verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren, inclusief de kwalificaties (o.a. diploma's) en ervaring van zowel het uitvoerend personeel als van het kader 4. Verklaring waarin vermeld wordt over welke werktuigen, materieel en technische uitrusting de dienstverlener supplementair beschikt voor de uitvoering van de overeenkomst 5. Lijst van het personeel dat door de inschrijver zal tewerkgesteld worden ter uitvoering van de overeenkomst, met opgave van de kwalificatie en de specialiteit (met specialiteit wordt bedoeld: aard van de door de betrokkene uitgevoerde werken) en aantal jaren ervaring . Uit deze lijst moet tevens blijken dat : - alle personeelsleden een rijbewijs B hebben- minstens 2 metsers en 3 schrijnwerkers een aanhangwagen met dubbele as mogen besturen- minstens 2 metsers en 3 schrijnwerkers een vorkheftruck mogen besturen- minstens 2 metsers een mini graafmachine (2600kg) mogen besturen- minstens 2 metsers een compactlader (2440kg) mogen besturen- minstens 4 schrijnwerkers gekwalificeerd zijn voor het plaatsen van Rf-deuren- alle personeelsleden geslaagd voor de cursus nijverheids-EHBO- de leidinggevenden (ploegbaas en meestergast) in het bezit zijn van leidinggevend VCA-veiligheidsattest- alle overige personeelsleden geslaagd zijn voor de VCA-veiligheidsattest6. Erkenning als aannemer van werken: categorie D (Algemene aannemingen van bouwwerken), minstens klasse 5
Eventuele minimumeisen:
1. -
2. -
3. -
4. -
5. -
6. klasse 5
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-08-07 08:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-12-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-08-07
Plaatselijke tijd: 08:00
Adres: Universiteit Gent, Rectoraat 2 - gelijkvloers, Sint - Pietersnieuwstraat 25 te 9000 Gent, vergaderzaal "Recto-Verso" Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Deze overeenkomst wordt aangegaan voor de duur van vijf jaar. Ze vangt aan op 01 januari 2019 en eindigt zonder vooropzeg op 31 december 2023.Beide partijen kunnen de overeenkomst evenwel opzeggen tegen de jaarlijkse vervaldag en dit ten vroegste vanaf 1 januari 2021. De opzegging gebeurt per aangetekende brief ten laatste zes maand voor de vervaldag van het lopend jaar. De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-13