Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Zinneke vzw
Postadres : Masuiplein 13 , BE - 1000 Brussel
E-mail: sandrine@zinneke.org
Internetadres(sen): http://www.zinneke.org https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=310328
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herbestemmingswerken van de gebouwen van het voormalige "atelier general du timbre" Masuiplein en Paleizenstraat, te 1000 Brussel Referentienummer: Zinneke asbl-Z_2018_004_MT02_F42-02-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Renovatie van de gebouwen van het voormalige "Algemene Zegelwerkplaats". De opdracht is opgezet als een proefproject voor grootschalig hergebruik van materialen en uitrusting. Uitvoeringstijd: 350 werkdagen (verwachte begindatum: 2 november 2018). De aanbestedende overheid blijft de lokalen tijdens de renovatie betrekken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-08
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Te lezen:
Correctie uurrooster indiening aanvraag tot deelname in het administratieve lastenboek :. (0.A_CAHIER DES CHARGES ADMINISTRIF_FR & 0.A_ADMINISTRATIEF LASTENBOEK_NL). Hoofdstuk 1.9.2 Indiening en opening van aanvragen tot deelneming, p.15. « Aanvragen tot deelneming kunnen: . a. hetzij tegen ontvangstbewijs persoonlijk afgegeven tussen 10.00 en 17.00 uur; . b. hetzij per post verzonden worden. »
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Correctie uurrooster indiening aanvraag tot deelname in het administratieve lastenboek (10-17 uur)