Directie Infrastructuur Van Het Openbaar Vervoer

Vouwhekken, rolluiken, automatische schuifdeuren, tourniquets .. Brussel metronet



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres :  Vooruitgangsstraat 80 , BE - 1030   Brussel
Contactpersoon:   M. Jeroen Van Camp
Tel:   +322 2042947
Fax:   +322 2041502
E-mail:   jvancamp@gob.brussels
Internetadres(sen):   http://sprb.brussels   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=304182


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vouwhekken, rolluiken, automatische schuifdeuren, tourniquets . Brussel metronet  
Referentienummer:   DITP-DIOV BM CSC-BB 1473-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  31680000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
-
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van vouwhekken met boven balk, rolluiken, automatische schuifdeuren, noodluiken en tourniquets bestemd voor het Brussels metronet.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Het Brussel Hoofdstedelijke Gewest
II.2.4. Beschrijving
-   A. De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere   -   Zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van vouwhekken met boven balk, rolluiken, automatische schuifdeuren, noodluiken en tourniquets bestemd voor het Brussels metronet.   -   B. De levering van het materieel, dat het voorwerp van onderhavige   -   Opdracht uitmaakt, wordt gefractioneerd en gebeurt op verschillende plaatsen van het metronet van Brussel.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
36   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zien BB 1473 en UEA

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-05-15   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   5   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-05-15
Plaatselijke tijd:   10:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
-De ordonnantie van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 08 mei 2014 betreffende de invoeging van sociale clausules in de verheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is toepasbaar (zie bijzonder bestek).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
-Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-28

Vergelijkbare advertenties van BDA