Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiele tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiele benaming : Federale Pensioendienst
Postadres : Zuidertoren , BE - 1060 Brussel
Contactpersoon: Marc Leunens
Tel: +32 25292212
E-mail: marc.leunens@sfpd.fgov.be
Internetadres(sen): www.sfpd.fgov.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=301659
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoud van de technische installaties - Gebouw te Gent, Koningin Fabiolalaan 116 Referentienummer: SFPD-S300/2018/04-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50700000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhoud van de technische installaties - Gebouw te Gent, Koningin Fabiolalaan 116
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: GENT, Koningin Fabiolalaan,116
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud van de technische installaties
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiele draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
-Overlegging van jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft;-Een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.-Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's of, in voorkomend geval, een bankverklaring
Eventuele minimumeisen:
- jaarlijkse minimumomzet : euros 250 000,00 wat betreft de activiteit 'onderhoud van technische installaties'
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
-Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen periode van drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Ten minste 3 referenties van onderhoudscontracten die door de inschrijver worden of werden uitgevoerd. -De beschrijving van de technische uitrusting van de dienstverlener, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek.-De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.-Een vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de ondernemer kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht.-Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar
Eventuele minimumeisen:
-De onderhoudscontracten hebben minimaal betrekking op volgende installaties:
Installatie van centrale verwarming van minimum 200 kW;
Klimatisatie met koelgroepen van minimum 250 kW;
Ventilatiegroepen van minimum 12.000 m3/u per installatie;
De gebouwen waarop deze contractreferenties van toepassing zijn, hebben een oppervlakte van tenminste 2000 m2
-. De inschrijver moet op het moment van de inschrijving beschikken over minstens 10 technisch gekwalificeerde personeelsleden waarvan minstens 1 bachelor in klimaatregeling, elektromechanica of automatisering of ten minste 3 jaar professionele ervaring hebben in het controleren, ontwerpen, installeren of onderhouden van HVAC-installaties, op voorwaarde dat hij die ervaring heeft opgedaan in het kader van zijn hoofd- of voltijdse activiteiten of minimum 5 jaar ervaring hebben, op voorwaarde dat hij die ervaring heeft opgedaan in het kader van nevenactiviteiten of het kader van professionele, deeltijdse nevenactiviteiten
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-04-16 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-04-16
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Wordt in de vergaderzaal op de 17e verdieping van de Zuidertoren te 1060 Brussel in openbare zitting overgegaan tot de opening van de offertes
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat,33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-12