Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola

Digitalisatie van het operatiekwartier in het gebouw H. Vis



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola
Postadres :  J.J. Crocqlaan 15 , BE - 1020   Brussel
Contactpersoon:   Fabienne BAUWENS - Administratie
Tel:   +32 24772241
E-mail:   fabienne.bauwens@chu-brugmann.be
Internetadres(sen):   http://www.huderf.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=301076

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Mr FRANCKX Carl
Postadres :  4 place A. Van Gehuchtenplein ,BE -1020   Bruxelles / Brussel
Contactpersoon:   Carl FRANCKX
Tel:   +32 24773838
E-mail:   carl.franckx@chu-brugmann.be
Internetadres(sen):   http://www.huderf.be   http://https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=301076

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Digitalisatie van het operatiekwartier in het gebouw H. Vis  
Referentienummer:   Ukzkf-TXHU-17-001-02-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45300000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Oprichting van geintegreerde zalen binnen het operatiekwartier in het gebouw H. VIS
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
Voornaamste plaats van uitvoering:   U.K.Z.K.F. -15 J.J. Crocqlaan - 1020 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Deze aanbesteding betreft het leveren en uitvoeren van de werken nodig voor de creatie van geîntegreerde zalen binnen het nieuwe operatiekwartier in het gebouw H. Vis  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
6   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zicht niet in eentoestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in KB van 15/06/2006 en KB van 15/07/2011

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-04-10   16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   8   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-04-11
Plaatselijke tijd:   09:00
Adres:   UKZKF - 15 J.J. Crocqlaan - 1020 Brussel Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
geen publieke openingszitting


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Op aanvraag van de inschrijven worden bezoeken ter plaatse georganiseerd.Deze afspraken worden mintens 14 dagen voor het indienen van de offertes aangevraagd.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Conseil d'Etat / Raad van State
Rue de la science 33 / Wetenschpsstraat 33 ,  BE - 1040   Bruxelles / Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-02

Vergelijkbare advertenties van BDA