Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola
Postadres : J.J. Crocqlaan 15 , BE - 1020 Brussel
Contactpersoon: Fabienne BAUWENS - Administratie
Tel: +32 24772241
E-mail: fabienne.bauwens@chu-brugmann.be
Internetadres(sen): http://www.huderf.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=301076
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Mr FRANCKX Carl
Postadres : 4 place A. Van Gehuchtenplein ,BE -1020 Bruxelles / Brussel
Contactpersoon: Carl FRANCKX
Tel: +32 24773838
E-mail: carl.franckx@chu-brugmann.be
Internetadres(sen): http://www.huderf.be http://https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=301076
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Digitalisatie van het operatiekwartier in het gebouw H. Vis Referentienummer: Ukzkf-TXHU-17-001-02-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45300000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Oprichting van geintegreerde zalen binnen het operatiekwartier in het gebouw H. VIS
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
Voornaamste plaats van uitvoering: U.K.Z.K.F. -15 J.J. Crocqlaan - 1020 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Deze aanbesteding betreft het leveren en uitvoeren van de werken nodig voor de creatie van geîntegreerde zalen binnen het nieuwe operatiekwartier in het gebouw H. Vis
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
6 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zicht niet in eentoestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in KB van 15/06/2006 en KB van 15/07/2011
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-04-10 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-04-11
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: UKZKF - 15 J.J. Crocqlaan - 1020 Brussel Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
geen publieke openingszitting
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Op aanvraag van de inschrijven worden bezoeken ter plaatse georganiseerd.Deze afspraken worden mintens 14 dagen voor het indienen van de offertes aangevraagd.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Conseil d'Etat / Raad van State
Rue de la science 33 / Wetenschpsstraat 33 , BE - 1040 Bruxelles / Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-02