Gemeente Dilbeek

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Onderhoud en Energieprestatieovereenkomst (OEPC) voor 12 gebouwen van de gemeente Dilbeek



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Dilbeek
Postadres :  Gemeenteplein 1 , BE - 1700   Dilbeek
Contactpersoon:   Mevrouw Fleur Gorlee
Tel:   +32 24516968
Fax:   +32 24516801
E-mail:   gebouwen@dilbeek.be
Internetadres(sen):   www.dilbeek.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Onderhoud en Energieprestatieovereenkomst (OEPC) voor 12 gebouwen van de gemeente Dilbeek  
Referentienummer:   2017 - 226
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50720000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gemeenteschool De Klimop, Marktstraat 25 te 1703 Schepdaal / Gemeenteschool De Kriebel, Kerkstraat 1-4 te 1700 Sint-Ulriks-Kapelle / Gemeenteschool 't Keperke, Kepere.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
Het project bestaat eruit om gedurende de projectperiode (zoals gedefinieerd in 1.6):   studies en werken uit te voeren en technische diensten te leveren waardoor in de gebouwen (zoals gedefinieerd in 5.Bijlage A.4.1) aan de projecteisen (zoals gedefinieerd in 1.7) wordt voldaan;   Hierna samen de Prestaties genoemd.   Het project omvat één enkel perceel.   Een Onderhoud en Energieprestatieovereenkomst (OEPC) is een geïntegreerde overeenkomst. Ze omvat het geheel van studies, diensten en werken die nodig zijn om in de beschouwde gebouwen een beoogd prestatieniveau op die domeinen te realiseren.   Samengevat bestaan de te leveren prestaties die samenhangen met de gestelde projecteisen onder meer uit:   · uitvoeren van energiebesparingsmaatregelen,   · het verwezenlijken van de minimale energiekostbesparing,   · het onderhoud van de elementen die deel uitmaken van het object,   · opleiding van de personeelsleden van de aanbestedende overheid,   · monitoring van het energieverbruik,   · de vereiste informatie over de activiteiten aan de aanbestedende overheid overmaken en laten goedkeuren.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
120   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-03-28   11:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2018-04-17
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetensschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-21

Vergelijkbare advertenties van BDA