Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Hôpitaux Iris Sud
Postadres : Baron Lambertstraat 38 , BE - 1040 Brussel (Etterbeek)
Contactpersoon: De heer Jean-Christophe Gautier
Tel: +32 27398566
Fax: +32 27398542
E-mail: jgautier@his-izz.be
Internetadres(sen): www.his-izz.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Levering, inbedrijfstelling en onderhoud van galg Referentienummer: HIS/PO/2017/POTENCES
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 33192300
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: IZZ Etterbeek Elsene, Jean Paquot straat 63 te 1050 Brussel (Elsene)
II.2.4. Beschrijving
Levering, inbedrijfstelling en onderhoud van galg
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Kwaliteit - weging: 38
* Dienst na verkoop - weging: 12
* Garantieperiood voor verlichting en stelen - weging: 10
Prijs - weging: 40
II.2.7. Looptijd
4 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
* Het bankafschrift moet het vermogen van de bieder om het contract uit te voeren aantonen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst met de belangrijkste goederen die in de afgelopen vijf jaar zijn gemaakt, met vermelding van het bedrag, de datum en de openbare of particuliere ontvanger.* CE-certificaat en technische fiches.
Eventuele minimumeisen:
* De inschrijver zal bij zijn inschrijving een verklaring van goede uitvoering voegen, ondertekend door ten minste drie instellingen. Alle certificaten moeten een bedrag van 1.200.000 EUR bereiken.
* De inschrijver moet het CE-certificaat van elk voorgesteld product en de technische fiche verstrekken.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-04-05 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-04-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-04-05
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Iris Ziekenhuizen Zuid - Departement Aankopen, Baron Lamberstraat n°38 te 1040 Brussel (Etterbeek) Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De inschrijver voegt zich bij de heer Laurent Kegels (02 / 739.85.61) om met hem de voorwaarden van het bezoek ter plaatse overeen te komen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Etterbeek
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-19