Iris Ziekenhuizen Zuid

BOUWEN VAN EEN NIEUWE MEDISCHE TECHNISCHE BLOK LOT 11 - AANLEG VAN DE DIRECTE OMGEVING



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Iris Ziekenhuizen Zuid
Postadres :  Baron Lambertstraat 38 , BE - 1040   Etterbeek
Contactpersoon:   Directie infrastructuur - KEGELS Laurent
Tel:   +32 27398561
E-mail:   CSC.BLB@his-izz.be
Internetadres(sen):   http://www.his-izz.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=299139


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BOUWEN VAN EEN NIEUWE MEDISCHE TECHNISCHE BLOK LOT 11 - AANLEG VAN DE DIRECTE OMGEVING  
Referentienummer:   HIS-CSC-EI-NBMT-Lot11-Abords-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45112700
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
AANLEG VAN DE DIRECTE OMGEVING
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Iris Ziekenhuizen Zuid - Campus Etterbeek - ElseneJean Paquotstraat 61 - 63 te 1050 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Onderhavige opdracht beoogt de realisatie en aanleg van de omgeving van het nieuwe medischtechnische   blok van het ziekenhuis van Elsene, gelegen Boondaalsesteenweg in Elsene, binnen   de op de uitvoeringsplannen aangegeven aannemings- en eigendomsgrenzen.   De aanleg van de omgeving heeft voornamelijk betrekking op de uitvoering van de bestrating in   straatstenen en asfalt, de parkings in drainerende betonstraatstenen, de voetpaden in   straatklinkers en betonstraatstenen, de afwatering, de verlichting, de toegangscontrole en   afsluiting, het stadsmeubilair en de aanplantingen.  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
110   dag(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De Aanbestedende Dienst behoudt zich het recht voor om bij de aannemer van deze opdracht een   offerteaanvraag met onderhandelingsprocedure te doen, op basis van de aanvankelijke eenheidsprijzen, om   een uitbreiding van deze opdracht te bestellen.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Juridische situatie van de inschrijver (uitsluitingsgronden)Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting tebevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffendeoverheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18april 2017.
Eventuele minimumeisen:
De bankverklaring moet aantonen dat de inschrijver bekwaam is om de opdracht uit te voeren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver is verplicht alle volgende samengevoegde documenten te overhandigen:1° Aan de hand van de lijst van de werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, lijkend op deaard van de werken van dit opdracht;2° 3 (drie) attesten van goede uitvoering voor de belangrijkste gelijksoortige opdrachten (of de meestrelevante m.b.t. de aard van de werken) in de loop van de afgelopen vijf jaar (voorlopige opleveringuiterlijk toegekend op 1 januari 2013). Deze attesten zijn uitgereikt en ondertekend door de bevoegdeinstantie. Wanneer de Bouwheer een particuliere persoon is, zijn de attesten door hem ondertekend.Deze attesten vermelden het bedrag, het tijdstip en de plaats van de uitvoering van de werken, met deduidelijke vermelding of deze werken volgens de regels van het vak en regelmatig tot een goed eindewerden gebracht. Deze attesten zijn opgesteld overeenkomstig de fiche in bijlage.Minima(a)l(e) niveau(s):* De inschrijver voegt bij zijn offerte het gevaloriseerde en ondertekende attest van goede uitvoering vanminstens drie instellingen. Alle attesten moeten een bedrag van 600.000 ? incl. BTW vertegenwoordigen.

Eventuele minimumeisen:
Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: C


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-03-21   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-03-21
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Iris Ziekenhuizen Zuid - Campus Baron Lambert, Baron Lambertstraat 38, 1040 Brussel Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt in openbare zitting.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?page=contact&lang=fr

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-09

Vergelijkbare advertenties van BDA