Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres : Koningsstraat 76 , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: Procurement & Logistics - Silva Malikian
Tel: +32 25638492
Fax: +32 25153281
E-mail: itquotes@stib.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=296336
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren, initialiseren en printen van contactloze « RFID » tickets Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_3798/JMVE/SM -F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 22459000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige opdracht beoogt de afsluiting van een raamovereenkomst voor de levering van contactloze tickets met geheugen (RFID), het grafisch recto/verso printen van die tickets alsook het elektrisch initialiseren van de microchip.
Deze opdracht moet de MIVB de terbeschikkingstelling waarborgen van voldoende grote voorraden contactloze tickets met geheugen.
De geraamde jaarlijkse hoeveelheden bedragen: 18.000.000 tickets/jaar
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Zie Korte beschrijving van de opdracht punt II.1.4)
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) in bijlage van de aankondiging van de opdracht: moet verplicht ingevuld worden via website https://ec.europa.eu/tools/espd
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- De economische en financiële draagkracht van de kandidaten zal gecontroleerd worden op basis van financiële gegevens (de omzet, balansen en resultatenrekeningen).- De kandidaat zal aan de MIVB de laatste 2 neergelegde balansen en resultatenrekeningen van de onderneming (modellen neergelegd bij de NBB) overmaken of de link naar de website waarop deze documenten gratis kunnen worden gedownload communiceren. Voor Belgische bedrijven is dit niet verplicht, aangezien de MIVB de jaarrekeningen kan opvragen afkomstig van de balanscentrale van de Nationale Bank van België, voor zover deze gepubliceerd werden.- De jaaromzet die de kandidaat realiseerde over de laatste 3 beschikbare boekjaren (in te vullen in het UEA Deel IV: Selectiecriteria punt B).
Eventuele minimumeisen:
- De jaaromzet van de kandidaat zal hoger zijn dan 3.600.000 EUR.
- De MIVB zal de kandidaten uitsluiten, waarvan de financiële gegevens (balansen en resultatenrekeningen) niet bewijzen dat zij over de capaciteit beschikken om de opdracht zoals beschreven in de rubrieken II.1.4 tot een goed einde te brengen. Zij zal al de kandidaten uitsluiten waarvan de eigen fondsen negatief zijn.
De bewijstukken met betrekking tot de economische en financiële draagkracht moeten worden toegevoegd aan uw kandidaatstelling en het DUME-document.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. een lijst met referenties van gelijkaardige leveringen uitgevoerd in de afgelopen 5 jaar binnen het Openbaar en privaat Vervoer sector met vermelding van:? een beschrijving van de opdracht met:o de manier waarop de contactloze tickets bezorgd worden en het eraan gekoppelde uitrustingsmodel (ATM, verkoop op voertuig, eenheid of fanfolder, rollen enz.)o de manier waarop de contactloze tickets gebruikt worden (eenmalig gebruik of herlaadbaar) - het bedrag,- de begin- en einddatum, - de naam van de betreffende onderneming ( + de gegevens van een contactpersoon).(In te vullen in het UEA Deel IV: Selectiecriteria IV punt C).2. getekende tevredenheidsattesten, opgemaakt door de klanten (bij het kandidaatstellingsdossier te voegen).3. de lijst met locaties van de productie-eenheden
Eventuele minimumeisen:
- 1. De kandidaat zal minstens 2 kwaliteitsreferenties opgeven.
- 2. De kandidaat zal minstens 2 getekende tevredenheidsattesten, opgemaakt door deze klanten opgeven, uit de referenties vermeld in punt 1°.
-
- De bewijstukken met betrekking tot de technische en beroepsbekwaamheid moeten worden toegevoegd aan uw kandidaatstelling en het DUME-document.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-02-26 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Om het UEA (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) in te vullen :1. In de rubriek "Document" van de aankondiging van een opdracht op e-Notification (https://enot.publicprocurement.be), het document « espd-request.xml » bewaren dat in het ZIP-bestand beschikbaar is.2. Surf naar de website: https://ec.europa.eu/tools/espd3. Kies uw taal4. Selecteer « Ik ben een ondernemer »5. Selecteer « Een UEA importeren »6. Download het document « espd-request.xml » dat in het ZIP-bestand beschikbaar is en onderdat in het ZIP-bestand beschikbaar is en in stap 1 bewaard werd7. Selecteer uw land / klik op "Volgende"8. Vul de vereiste velden in9. Klik op "Overzicht"10. Downloaden "in de twee formaten"11. Het UEA-bestand opslaan12. Voeg uw UEA-bestand bij uw kandidaatstellingsdossier bij de verzending ervan (elektronisch via het e-tenderingplatform
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, informatie en rechtsmiddelen inzake overheids-opdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten worden de verhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijk heid, ingesteld binnen de in §2 tot §4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, naargelang het geval.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen. Ingeval toepassing van artikel 18 wordt gemaakt, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-22