Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres : Koningsstraat 76 , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: Hicham GHOUZALI
Tel: +32 25638258
Fax: +32 25153281
E-mail: Hicham.Ghouzali@stib.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=296879
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de levering van monoblok dwarsliggers van voorgespannen beton - tramnet Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_3574/HV/HG-F06_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 34947100
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige opdracht betreft een raamovereenkomst voor de levering van monoblok dwarsliggers van voorgespannen beton met bevestigingssysteem en - voor bepaalde dwarsliggers - een doorlopend rubberen railomhulling. Deze dwarsliggers zullen bestemd zijn voor de projecten in verband met de uitbreiding van het bovengrondse net en voor verschillende projecten in verband met spoorvernieuwing op het bestaande tramnet. De volledige technische specificaties betreffende de dwarsliggers zullen overgemaakt worden op het moment dat het bestek bezorgd wordt (na de fase van de kandidatenselectie).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Onderhavige opdracht betreft een raamovereenkomst voor de levering van monoblok dwarsliggers van voorgespannen beton met bevestigingssysteem en - voor bepaalde dwarsliggers - een doorlopende rubberen railomhulling. Deze dwarsliggers zullen bestemd zijn voor de projecten in verband met de uitbreiding van het bovengrondse net en voor verschillende projecten in verband met spoorvernieuwing op het bestaande tramnet. De betonnen dwarsliggers zullen gebruikt worden voor sporen met een tussenruimte van 1,435 m tussen de rails. De maximumbelasting op de as van de voertuigen die op de sporen rijden, bedraagt 12,5 ton en de maximumsnelheid van de voertuigen bedraagt 80 km/u. De hartafstand tussen de dwarsliggers bedraagt 0,65 m. De opdracht heeft betrekking op minstens de volgende dwarsliggers: - dwarsliggers voor rails van het type 62R2 (NP4AS) - dwarsliggers voor rails van het type 50E2 (EB50T) - dwarsliggers voor rails van het type 50E2 (EB50T) met contrarail 33C1 (U69) In het kader van de opdracht zullen andere types van dwarsliggers toegevoegd mogen worden. De technische specificaties aangaande de verschillende types van dwarsliggers die mogelijk voor het tramnet van de MIVB gebruikt zullen worden, zullen toegelicht worden in het bestek. Het systeem met doorlopende rubberen railomhullingen omvat maximum drie elementen van geëxtrudeerd en gevulkaniseerd rubber in een homogene elastomeerverbinding met specifieke isolerende eigenschappen. De dwarselementen zullen de verticale beweging van de rail niet mogen belemmeren. De rubberelementen zullen geleverd moeten worden met een lengte van 18 m. Speciale elementen zullen moeten worden geleverd en speciaal aangepast op vlak van de lasnaden. Voor het bevestigingssysteem geldt dat dit een optimale bevestiging zal verzekeren tussen de rail, voorafgaand uitgerust met de rubberelementen, en de betonnen dwarsliggers. Het bevestigingssysteem zal een sterke weerstand tegen roesten moeten bieden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Om operationele redenen zal het aantal toegelaten kandidaten beperkt worden tot maximum vijf. In voorkomend geval zal de eliminatie onder de gelijkwaardige kandidaten gebeuren op basis van het aantal meegedeelde referenties en de kwaliteit ervan, van het aantal tevredenheidsattesten, van de analyse van het eventuele bezoek aan de installaties van de onderneming en van de andere kwalitatieve selectiecriteria, zoals die in het bestek gedefinieerd worden. Een kandidaat kan in voorkomend geval de capaciteiten van andere entiteiten laten gelden, ongeacht wat de juridische aard is van de banden die tussen hem en die entiteiten bestaan. Hij moet in dat geval aan de aanbestedende instantie bewijzen dat hij voor de uitvoering van de opdracht over de nodige middelen zal beschikken, en dit door het voorleggen van het engagement van die entiteiten om hem (de leverancier) dergelijke middelen ter beschikking te stellen.***** Om het UEA (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) in te vullen *****1. Wanneer u de onderhavige aankondiging van een opdracht van de website e-Notification (https://enot.publicprocurement.be) gedownload hebt, moet u zich ervan vergewissen dat u ook de bijgevoegde bestanden (bijlagen) gedownload hebt.2. Vervolgens moet u het bestand « espd-request.zip » openen en enerzijds het PDF-document en anderzijds het XML-bestand bewaren (= ophalen)3. Ga naar de website https://ec.europa.eu/tools/espd4. Kies uw taal5. Selecteer « Ik ben een ondernemer »6. Selecteer « Een UEA importeren »7. Klik op "Choose file" (bestand kiezen) en selecteer het bestand "espd-request.xml" dat u onder punt 2 opgehaald hebt.8. Klik op "Volgende"9. Vul de vereiste velden in met behulp van de tekst van de publicatie om de kwaliteit en de hoeveelheid gevraagde gegevens te bepalen10. Klik op "Overzicht"11. Download "in de 2 formaten"12. Sla dit bestand "espd-request.zip" met daarin uw UEA op13. Voeg dit UEA-bestand, "espd-request.zip" genaamd, bij uw kandidaatstellingsdossier op het ogenblik van de verzending ervan.Opgelet: de MIVB moet het .ZIP-bestand ontvangen dat zowel de .PDF als de .XML bevat !
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Conform artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten worden de rechtsmiddelen - op straffe van niet-ontvankelijkheid - ingezet binnen de termijnen bedoeld in §2 tot §4, te rekenen vanaf de publicatie, de communicatie of de kennisneming van de akte, naargelang het geval. Het verzoek tot vernietiging bedoeld in artikel 14 wordt ingediend binnen een termijn van zestig dagen. De aanvraag van een schorsing bedoeld in artikel 15 wordt ingediend binnen de termijn van vijftien dagen. Ingeval artikel 18 toegepast wordt, bedraagt de termijn tien dagen. Het verzoek om schadevergoeding bedoeld in artikel 16 wordt ingediend binnen een termijn van vijf jaar.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-19