Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Katholiek Onderwijs Asse
Postadres : Petrus Ascanusplein 1 , BE - 1730 Asse
Contactpersoon: Wim De Boeck
Tel: +32 24529282
E-mail: wim.deboeck@smsa.be
Internetadres(sen): www.martinusasse.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=294483
I.3. Communicatie
Officiële benaming : architect Mark De Baerdemaeker
Postadres : Nieuwelaan 52 ,BE -1785 Brussegem
Contactpersoon: Mark De Baerdemaeker
Tel: +32 24613379
E-mail: arch.debaerdemaeker@telenet.be
Internetadres(sen): www.martinusasse.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=294483
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
SM-1 :Oprichten van sanitair blok leerlingen - kelder en buitentrap SM-2 :Oprichten van sanitair blok leerlingen - ruwbouw en afwerking en Renovatie sanitair leerkrachten Referentienummer: KOA-SM/MDB/2017-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45214200
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
afbraak bestaand sanitair leerlingen, bouwen nieuw sanitair leerlingen, vernieuwen sanitair leerkrachten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: St-Martinusschool tso bsoKoensborre 11730 Asse
II.2.4. Beschrijving
afbraak van bestaand sanitair leerlingen, nieuwbouw sanitair leerlingen, renovatie van sanitair leerkrachten
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
180 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
opgave handelsregisternummer
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie administratieve bepalingen van het aanbestedingsdossier
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-01-31 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-01-31
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: St.-Martinusscholen tso bso, Koensborre 1, 1730 Asse
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
aanbestedingsdocumenten te verkrijgen na schriftelijke aanvraag op arch.debaerdemaeker@telenet.be, gevolgd door betaling van 190 EURO
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Brussel , BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-21