Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij

Vervanging van het buitenschrijnwerk en isolatie van de achtergevel van de kantoren van de BGHM, Jourdanstraat 45 - 55 1060 Brussel.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij
Postadres :  Jourdanstraat 45-55 , BE - 1060   Brussel
Contactpersoon:   Olivier Virlet
Tel:   +32 25331900
E-mail:   ovirlet@slrb.brussels
Internetadres(sen):   http://www.slrb.brussels   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=289489


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vervanging van het buitenschrijnwerk en isolatie van de achtergevel van de kantoren van de BGHM, Jourdanstraat 45 - 55 1060 Brussel.  
Referentienummer:   SLRB-Chantier 9999/2014/01/01-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Vervanging van het buitenschrijnwerk en isolatie van de achtergevel van de kantoren van de BGHM, Jourdanstraat 45 - 55 1060 Brussel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-13


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   I.1)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Telefoon
In plaats van:
+32 25331900
Te lezen:
+32 25331961
Afdelingsnummer:   VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Nadere inlichtingen
In plaats van:
De aanbesteder past de in de artikelen 128 en 129 van het "plaatsingsbesluit" bepaalde overgangsmaatregelen toe en maakt geen gebruik van elektronische communicatiemiddelen. . De aanbesteder past de in artikel 126 van het "plaatsingsbesluit" bepaalde overgangsmaatregel toe en maakt geen gebruik van Telemarc. . Plaatsbezoek:. De aanbestedende overheid organiseert een plaatsbezoek, gevolgd door een informatiezitting (vraag en antwoord): maandag 06 november en vrijdag 10 november om 10u00. De aanwezigheid van de inschrijvers op dat bezoek en die zitting is facultatief. Voor zover dat geen hinder vormt voor de bewoners en geen schade veroorzaakt, is het de inschrijvers vanaf nu toegestaan om alle onderzoeken uit te voeren die ze nuttig achten en/of om alle foto's te nemen die ze wensen. De inschrijver wordt zodoende verzocht om kennis te nemen van de situatie ter plaatse, zodat hij de omvang, de moeilijkheidsgraad en de diversiteit van het uit te voeren werk kan onderzoeken. Hij kan achteraf geen enkele geldige eis formuleren wegens een gebrek aan inlichtingen. Vragen van de inschrijvers en antwoorden van de Aanbestedende Overheid: . De inschrijvers die vragen hebben, moeten die schriftelijk meedelen aan de Aanbestedende Overheid, en dit ten laatste 10 kalenderdagen vóór de datum van indiening van de offertes. De aanbestedende overheid zal de vragen ten laatste 6 dagen vóór de uiterste datum van ontvangst van de offertes beantwoorden en zal een kopie van die vragen en hun antwoorden naar alle inschrijvers sturen. Vragen zullen nooit individueel beantwoord worden. Die vragen moeten worden gericht aan:. Dhr. O. Virlet : ovirlet@slrb.brussels
Te lezen:
De aanbesteder past de in de artikelen 128 en 129 van het "plaatsingsbesluit" bepaalde overgangsmaatregelen toe en maakt geen gebruik van elektronische communicatiemiddelen. . De aanbesteder past de in artikel 126 van het "plaatsingsbesluit" bepaalde overgangsmaatregel toe en maakt geen gebruik van Telemarc. . Plaatsbezoek:. De aanbestedende overheid organiseert een plaatsbezoek, gevolgd door een informatiezitting (vraag en antwoord): maandag 06 november en vrijdag 10 november om 10u00. De aanwezigheid van de inschrijvers op dat bezoek en die zitting is facultatief. Voor zover dat geen hinder vormt voor de bewoners en geen schade veroorzaakt, is het de inschrijvers vanaf nu toegestaan om alle onderzoeken uit te voeren die ze nuttig achten en/of om alle foto's te nemen die ze wensen. De inschrijver wordt zodoende verzocht om kennis te nemen van de situatie ter plaatse, zodat hij de omvang, de moeilijkheidsgraad en de diversiteit van het uit te voeren werk kan onderzoeken. Hij kan achteraf geen enkele geldige eis formuleren wegens een gebrek aan inlichtingen. Vragen van de inschrijvers en antwoorden van de Aanbestedende Overheid: . De inschrijvers die vragen hebben, moeten die schriftelijk meedelen aan de Aanbestedende Overheid, en dit ten laatste 10 kalenderdagen vóór de datum van indiening van de offertes. De aanbestedende overheid zal de vragen ten laatste 6 dagen vóór de uiterste datum van ontvangst van de offertes beantwoorden en zal een kopie van die vragen en hun antwoorden naar alle inschrijvers sturen. Vragen zullen nooit individueel beantwoord worden. Die vragen moeten worden gericht aan:. Dhr. O. Virlet : ovirlet@slrb.brussels. ERRATUM:. Dit erratum wijst er enkel op dat de asbestinventaris aan de documenten van de dropbox werd toegevoegd.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Dit erratum wijst er enkel op dat de asbestinventaris aan de documenten van de dropbox werd toegevoegd.

Vergelijkbare advertenties van BDA