Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : EMMAUS VZW
Postadres : Edgard Tinellaan 1c , BE - 2800 Mechelen
Contactpersoon: De heer Johan Vertommen
Tel: +32 15305132
Fax: +32 15446710
E-mail: johan.vertommen@emmaus.be
Internetadres(sen): http://www.emmaus.be/
I.3. Communicatie
Officiële benaming : VZW Emmaüs - AZ Sint-Maarten
Postadres : Spoorweglaan 29 (gebouw 06) ,BE -2570 Duffel
Contactpersoon: De heer Johan Vertommen
Tel: +32 15305132
Fax: +32 15304488
E-mail: johan.vertommen@emmaus.be
Internetadres(sen): www.emmaus.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - AUTOMATISCHE DOSEERINSTALLATIE + DESINFECTIE EN REINIGINGSPRODUCTEN TBV CENTRALE STERILISATIEAFDELING - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2017/209/AKAZSTM
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 33191000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus Roosendael - Liersesteenweg te 2800 Mechelen (Mechelen Noord), Liersesteenweg 435 te 2800 Mechelen
II.2.4. Beschrijving
AUTOMATISCHE DOSEERINSTALLATIE + DESINFECTIE EN REINIGINGSPRODUCTEN TBV CENTRALE STERILISATIEAFDELING TE MECHELEN
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door het enkele feit van deel te nemen aan deze gunningsprocedure, verklaren de kandidaten of inschrijvers operewoord dat ze zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het KB plaatsingbevinden, noch dat ze zich in het uitsluitingsgeval bedoeld in artikel 57, 1, f) van de Richtlijn 2014/24/EU van 26februari 2014 betreffende het plaatsen van overheidsopdrachten bevinden.De bewijzen omtrent de uitsluitingsgronden van artikel 61 § 2, 1°, 2°, 5° en 6° worden doorhet bestuur zelf opgezocht voor de Belgische aanvragen tot deelneming.De Belgische kandidaat-inschrijver dient wel een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig documentuitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn aanvraag totdeelneming te voegen, waaruit blijkt dat aan de gestelde eisen is voldaan. Dit attest mag ten vroegste 3 maandenvoor ontvangst door het bestuur uitgereikt zijn. Dit uittreksel kan voor de Belgische inschrijvingen (rechtspersonen)gevraagd worden bij de Federale Overheidsdienst Justitie, DG RO - Dienst centraal strafregister, Waterloolaan115, 1000 Brussel Tel +32 (0)2 552 27 48 Fax +32 (0)2 552 27 82 E-mail cjc-csr@just.fgov.beOmdat de aanbestedende overheid niet bij machte is de bewijzen van de uitsluitingsgronden zelf op te zoekenin het geval van een buitenlandse inschrijving, dienen buitenlandse kandidaat-inschrijvers bij hun aanvraag totdeelneming zelf alle bewijzen omtrent de uitsluitingsgronden aan te leveren.Zodra blijkt dat een kandidaat-inschrijver zich in een toestand van uitsluiting bevindt, wordt hij uitgesloten vandeelneming aan de opdracht.Een kandidaat-inschrijver die niet RSZ-plichtig is (geen personeel, inschrijving door natuurlijke persoon, etc.),moet een verklaring op eer bijvoegen waarin hij verklaart waarom hij niet RSZ-plichtig is.Aandachtspunt: bij een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid zijn alle deelnemers hoofdelijk verbonden en zezijn verplicht de deelnemer aan te duiden die de combinatie zal vertegenwoordigen tegenover de aanbestedendeoverheid. Wanneer de kandidaat-inschrijver een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid betreft, moeten voorelke partner van die combinatie zonder rechtspersoonlijkheid de bovenvermelde documenten ingediend worden.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een verklaring betreffende de totale omzet van de bedrijfsactiviteit over de laatste drie beschikbare boekjaren in België, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. Deze omzetverklaring kan geschieden onder de vorm van een jaarverslag (inclusief attest van de laatste drie beschikbare boekjaren) goedgekeurd door een erkend bedrijfsrevisor, doch bij voorkeur door een opgave van enkel de omzetcijfers op jaarbasis, getekend door de gevolmachtigde inschrijver.
Eventuele minimumeisen:
de inschrijver dient minimaal de liquiditeitsratio en solvabilliteitsratio op te geven over het laatste gepubliceerde jaarrekening.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een lijst met minimum drie en maximum vijf gedocumenteerde en relevante leveringen in een ziekenhuis , met minimum vermelding van volgende gegevens:- Vermelding van gradatie van tevredenheid door de gebruiker- Het document is duidelijk leesbaar en getypt (geen handgeschreven document)- Het document vermeldt duidelijk over welke aankoop het gaat en is gedateerd en ondertekend door de gebruiker. -Het document wordt tevens gehandtekend door de inschrijver. De lijst moet minstens afgestemd zijn op de hierboven beschreven criteria en mag geenszins een standaard referentielijst zijn.De referentie moet gaan over dezelfde goederen die worden gevraagd in het bestek. Referenties die niet voldoen aan de hierboven vermelde criteria, worden niet weerhouden.Indien een inschrijver geen referenties kan voorleggen (vb. nieuw of beginnende activiteit, andere) dient de inschrijver op straffe van nietigheid een grondige motivatie te geven in de offerte.
Eventuele minimumeisen:
min 3 attesten van goede uitvoering zoals hierboven beschreven, in een ziekenhuis. Attest aansprakelijkheidsverzekering arbeidsongevallen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-07 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-05-06
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 23/10/2017 om 15.00Afspraak bij de portier. U wordt daar afgehaald.Voorzien van fluo hesje en veiligheidsschoenen.Informatiesessie: 23/10/2017 om 16.00site Roosendaelveld, Liersesteenweg 435 te 2800 Mechelen
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
wetenschapstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-13