Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : GIAL
Postadres : E. Jacqmainlaan 95 ,BE -1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Olivier Lens
Tel: +32 22295467
Fax: +32 22295454
E-mail: purchasing@gial.be
Internetadres(sen): www.gial.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herpublicatie - Oplossingen voor dynamische weergave Referentienummer: AOO17022
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 32000000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht bestaat uit één enkel perceel voor een oplossing voor dynamische weergave.
Dit perceel omvat verschillende posten: dynamische weergaveschermen van verschillende afmetingen, mediaplayers en software voor dynamische weergave.
Ter indicatie: het geraamde volume voor de Stad Brussel bedraagt 400 eenheden over de totale duur van de opdracht (48 maanden).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: GIAL
II.2.4. Beschrijving
voir II.1.4
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een verklaring met betrekking tot de globale omzet en de omzet van het activiteitsgebied dat het voorwerp is van de opdracht, van de afgelopen drie boekjaren, die beschikbaar zijn naargelang van de oprichtingsdatum of het begin van de activiteiten van de kandidaat of de inschrijver, voor zover de informatie over die omzetcijfers beschikbaar is.
Eventuele minimumeisen:
- de omzet van het activiteitsgebied dat het voorwerp is van de opdracht, van de afgelopen drie boekjaren, moet minstens EUR 300.000,00 per jaar bedragen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* De voorstelling van de inschrijver omvat: zijn volledige gegevens alsook de informatie die aan de opdrachtgever de mogelijkheid biedt om met hem te communiceren in het kader van de handelingen die werden gedefinieerd inzake de modaliteiten van de offerteaanvraag; het aantal werknemers dat aangewezen is voor de taken verbonden met zijn beheer (onderhoud en ondersteuning, .)** Telkens als de inschrijver een beroep doet op onderaannemers, zal hij dat vermelden. Hij zal ook bekendmaken welk deel van de opdracht wordt uitbesteed, en de naam van de onderaannemers opgeven.*** Het bewijs van zijn technische bekwaamheid zoals bepaald door artikelen 71 en 72 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011. Minima(a)l(e) niveau(s): 3 referenties waar het (de) voorgestelde appara(a)t(en) tijdens de afgelopen 3 jaar werd(en) geïnstalleerd.De inschrijver voegt de door deze referenties uitgereikte of medeondertekende attesten bij de offerte.De inschrijver verstrekt de volledige gegevens, alsook de informatie die de opdrachtgever in staat stelt contact op te nemen met de entiteiten waaraan wordt gerefereerd. Het aantal toestellen dat hun software beheert.
Eventuele minimumeisen:
3 referenties waar het (de) voorgestelde appara(a)t(en) tijdens de afgelopen 3 jaar werd(en) geïnstalleerd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-08-17 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2017-11-15
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-08-17
Plaatselijke tijd: 10:30 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De inschrijversEr is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van 1ste aanleg Brussel Quatre Brasstraat 13 1000 Brussel , BE Non applicable
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-02