Brussels Instituut Voor Milieubeheer

Uitnodiging tot indienen offerte - afbraakwerken en inrichting van een terrein tot agro-ecologische productieruimte - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brussels Instituut voor Milieubeheer
Havenlaan 86C/3000, BE-1000 Brussel
Contact: Mevrouw Olivia Adamski
Tel: +32 27757837 E-mail: oadamski@environnement.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - afbraakwerken en inrichting van een terrein tot agro-ecologische productieruimte - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: entre le n° 30 et le n°62 de la rue du Chaudron à 1070 Anderlecht
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:

alle werken dienen als volledig te worden begrepen, wat betekent dat ze, behalve indien in de post is vastgelegd dat de opdrachtnemer een prijs voor deze werken moet indienen, het volgende omvatten:
- de arbeidskosten en het gekwalificeerde personeel,
- het inrichten en afbreken van de werf,
- de energiebronnen: water, brandstof, elektriciteit, naargelang van de eigen middelen van de opdrachtnemer,
- het energieverbruik,
- de afsluitingen en veiligheidsvoorzieningen,
- de middelen voor de goederenbehandeling (kranen, bulldozers, .),
- de nodige ladders, stellingen en platformen,
- al het nodige materiaal,
- de zorgvuldige opslag van materialen bestemd voor hergebruik,
- het storten van de afbraakproducten op een geschikte plaats,
- de aanvoer en de levering van nieuwe materialen,
- alle uitvoeringen en hun eventuele fasering,
- het dagelijkse onderhoud van de werf en de schoonmaak aan het einde van de werken,
- alle taksen en heffingen die verband houden met de aanneming, waaronder ook de storttaksen,
- alle bijbehorende werkzaamheden,
- de administratieve waarborgdocumenten en de "as-builtplannen" die vóór de voorlopige oplevering moeten worden ingediend
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De inschrijver levert het bewijs dat hij een omzet van 200.000 EUR excl btw/per jaar heeft behaald.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
De inschrijver zal gedurende de laatste 5 vijf jaar minstens 3 inrichtingen van terreinen verricht hebben die gelijkaardig zijn aan bestaand opdracht (Vellen, bedekking, aanplanting, .) voor een minimumbedrag van 120.000,00 EUR excl. BTW
De inschrijver voegt aan zijn offerte de attesten van goed uitgevoerde werken toe en dit rekening houdend met het niveau van vereisten met, voor elke uitvoeringswerken, een beknopte beschrijving (maximum 10 lijnen) alsook de foto's van de gerealiseerde terreinen.
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/9/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 11/9/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Le soumissionnaire devra prendre rendez vous avec Madame Olivia Adamski, oadamski@environnement.brussels, pour pouvoir effectuer une visite du site
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/6/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA