Gemeente Elsene

De opdracht is een overheidsopdracht voor leveringen met als voorwerp de levering van een lichtinstallatie voor de verlichting van de hoofdwegen en openbare pleinen, versiering van bomen en kerstbomen en decoratie van de gevel van het gemeentehuis tijdens de eindejaarsfeesten 2017.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemmente Elsene
Elsensesteenweg, 168, BE-1050 Brussel
Contact: Oumar Diakhaby
Oumar Diakhaby
E-mail: adm3dir@ixelles.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=266591
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
De opdracht is een overheidsopdracht voor leveringen met als voorwerp de levering van een lichtinstallatie voor de verlichting van de hoofdwegen en openbare pleinen, versiering van bomen en kerstbomen en decoratie van de gevel van het gemeentehuis tijdens de eindejaarsfeesten 2017.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht is een overheidsopdracht voor leveringen met als voorwerp de levering van een lichtinstallatie voor de verlichting van de hoofdwegen en openbare pleinen, versiering van bomen en kerstbomen en decoratie van de gevel van het gemeentehuis tijdens de eindejaarsfeesten 2017.
Deze opdracht bestaat uit 4 percelen en meerdere vaste en voorwaardelijke gedeelten
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1: Verhuur en/of plaatsing van kerstslingers in de straten van Elsene niet gedekt door de handelaarsverenigingen voor de eindejaarsfeesten 2017.
Korte beschrijving:
De installatie van een gedeelte van de motieven van onderhavig perceel wordt door het gemeentepersoneel uitgevoerd, behalve indien uitdrukkelijk vermeld in de inventaris. Er wordt dus geen prijs ingediend, voor de overeenkomstige posten, voor de plaatsing van de verlichtingsmotieven van de daartoe aangeduide posten.
Dit perceel bestaat uit een vast gedeelte (bestaande uit meerdere straten) en vijf voorwaardelijke gedeelten.
Perceel 2: Perceel 2: Verhuur en/of plaatsing van kerstslingers in de straten van Elsene gedekt door de handelaarsverenigingen voor de eindejaarsfeesten 2017.
Korte beschrijving:
De handelaarsverenigingen van deze wijken bezitten enkele verlichtingsmotieven die moeten worden aangevuld met motieven met een gelijkaardig uitzicht ten bedrage van de ontvangen subsidies of sponsoring.
De inschrijvers worden verzocht bijkomende motieven voor de desbetreffende zones voor te stellen. De voorgestelde motieven moeten een zekere samenhang (afmetingen en motieven) met de bestaande motieven vertonen. Die voorstellen bevatten technische beschrijvingen en afbeeldingen die bij de offerte moeten worden gevoegd.
De installatie van een gedeelte van de motieven van onderhavig perceel wordt door het gemeentepersoneel uitgevoerd, behalve indien uitdrukkelijk vermeld in de inventaris. Er wordt dus geen prijs ingediend, voor de overeenkomstige posten, voor de plaatsing van de verlichtingsmotieven van de daartoe aangeduide posten.
Onderhavig perceel bestaat overigens uit vaste en voorwaardelijke gedeelten, op basis van onderstaande verdeling:
Perceel 3: Perceel 3: verhuur en plaatsing van verlichting ter decoratie van de gevel van het gemeentehuis en de bomen aan weerszijden ervan voor de eindejaarsfeesten 2017.
Korte beschrijving:
verhuur en plaatsing van verlichting ter decoratie van de gevel van het gemeentehuis en de bomen aan weerszijden ervan voor de eindejaarsfeesten 2017. Raming: 24.500,00 BTWI (21%).
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: 20248.00 EUR .
Perceel 4: Perceel 4: Verhuur en plaatsing van verschillende versieringen voor de openbare pleinen en kerstbomen (slingers, bollen en lantaarnpalen,.).
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Louter door het indienen van zijn offerte, verklaart de inschrijver impliciet op erewoord dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in artikel 61 § 1 en § 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 bevindt.
Socialezekerheidsbijdragen.
Kan in elk stadium van de gunningsprocedure uitgesloten worden van de toegang ertoe, de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn socialezekerheidsbijdragen overeenkomstig artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Hiertoe zal de aanbestedende overheid zelf d.m.v. elektronische middelen (Digiflow) rekeningtoestand van de inschrijver jegens de instelling voor sociale zekerheid (RSZ) nazien.
Voor de inschrijver die personeel van een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt: bij zijn offerte wordt een attest gevoegd dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offertes is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Voor de inschrijver die Belgisch personeel en personeel van een andere Lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, zijn beide paragrafen van toepassing.
- Fiscale verplichtingen.
Kan in elk stadium van de gunningsprocedure worden uitgesloten van de toegang ertoe, de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid zelf de naleving van de fiscale verplichtingen van de inschrijver ten opzichte van de FOD Financiën via elektronische middelen (Digiflow).
Voor een inschrijver uit een andere lidstaat van de Europese Unie wordt bij de offerte een attest gevoegd, uitgereikt door de bevoegde overheid, waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste op de uiterste dag voor de ontvangst van de offertes opgemaakt is, op die datum voldeed aan de fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Voor de inschrijver die Belgisch personeel en personeel van een andere Lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, zijn beide paragrafen van toepassing.
- Beroepsfouten.
Kan worden uitgesloten van de toegang tot de opdracht, de inschrijver die bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft begaan, vastgesteld op elke grond die de gemeente Elsene aannemelijk kan maken.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Percelen 1, 2 en 4:
Criterium: De technische bekwaamheid van de inschrijver zal worden aangetoond door het voorleggen van een lijst met de voornaamste leveringen (aankoop of huur) van decoratieve verlichting van straten en/of openbare pleinen en/of kerstbomen in de loop van de laatste drie jaar, met vermelding van de identiteit van de private of openbare bestemmeling, de aard van de leveringen, het bedrag ZBTW, het jaar (begin- en einddatums van het contract). De referenties worden bewezen door attesten van goede uitvoering die bij de offerte gevoegd worden. Die zijn uitgegeven of ondertekend door de bevoegde overheid of door een attest van de koper wanneer de bestemmeling een privékoper is geweest of bij gebrek hieraan eenvoudig door een verklaring van de leverancier. Enkel de leveringen bewezen door deze attesten zullen geldig zijn om de technische bekwaamheid van de inschrijver te staven.
In te dienen documenten: De inschrijver moet een lijst voorleggen met minstens één referentie van leveringen (aankoop of huur) van decoratieve verlichting van straten en/of openbare pleinen en/of kerstbomen uitgevoerd in de loop van de laatste vijf jaar (met vermelding van de identiteit van de private of openbare bestemmeling, de aard van de leveringen, het bedrag ZBTW, het jaar). Hij moet ook de desbetreffende attesten van goede uitvoering bijvoegen. De inschrijver moet voor de lijst van de voornaamste uitgevoerde leveringen het formulier gebruiken dat als bijlage bij het bijzonder bestek is gevoegd, of elk ander document dat conform verklaard is aan het geleverde model. Doet hij dit niet, dan draagt hij de volle verantwoordelijkheid voor de volledige overeenstemming van de door hem gebruikte documenten met het formulier.
Perceel 3:
Criterium: De technische bekwaamheid van de inschrijver zal worden aangetoond door het voorleggen van een lijst met de voornaamste leveringen (aankoop of huur en installatie) van decoratieve verlichting van een gebouw of openbaar plein uitgevoerd in de loop van de laatste vijf jaar, met vermelding van de identiteit van de private of openbare bestemmeling, de aard van de leveringen, het bedrag ZBTW, het jaar (begin- en einddatums van het contract). De referenties worden bewezen door attesten van goede uitvoering die bij de offerte gevoegd worden. Die zijn uitgegeven of ondertekend door de bevoegde overheid of door een attest van de koper wanneer de bestemmeling een privékoper is geweest of bij gebrek hieraan eenvoudig door een verklaring van de leverancier. Enkel de leveringen bewezen door deze attesten zullen geldig zijn om de technische bekwaamheid van de inschrijver te staven.
In te dienen documenten: De inschrijver moet een lijst voorleggen met minstens één referentie van leveringen (aankoop of huur) van decoratieve verlichting van een gebouw of openbaar plein uitgevoerd in de loop van de laatste vijf jaar (met vermelding van de identiteit van de private of openbare bestemmeling, de aard van de leveringen, het bedrag ZBTW, het jaar). Hij moet ook de desbetreffende attesten van goede uitvoering bijvoegen. De inschrijver moet voor de lijst van de voornaamste uitgevoerde leveringen het formulier gebruiken dat als bijlage bij het bijzonder bestek is gevoegd, of elk ander document dat conform verklaard is aan het geleverde model. Doet hij dit niet, dan draagt hij de volle verantwoordelijkheid voor de volledige overeenstemming van de door hem gebruikte documenten met het formulier.
o Voor perceel 1 het samengeteld jaarlijks bedrag van 10.000,00 EUR ZBTW minstens een keer tijdens de afgelopen drie jaar gehaald werd;
o Voor perceel 2 het samengeteld jaarlijks bedrag van 13.000,00 EUR ZBTW minstens een keer tijdens de afgelopen drie jaar gehaald werd;
o Voor perceel 4 het samengeteld jaarlijks bedrag van 15 000,00 EUR ZBTW minstens een keer tijdens de afgelopen drie jaar gehaald werd;
Vereist niveau voor perceel 3: Minstens een referentie moet hoger liggen dan 5.000,00 EUR ZBTW voor één en dezelfde bestemmeling.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/08/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 03/08/2017 - 16:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA