Stad Brussel - Aankoopcentrale

Overheidsopdracht voor leveringen in 9 percelen met het doel de levering, montage en plaatsing van meubilair voor de nieuwe basisschool "Croix de Feu" van het departement Openbaar Onderwijs


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Brussel - Aankoopcentrale
Negende Linielaan 39, BE-1000 Brussel
Contact: centraal secretariaat, bureau D12
Tel: +32 22794200 Fax: +32 22794253 E-mail: CDA.Sec.Cen@brucity.be
Internet adres(sen): https://www.bruxelles.be / https://www.brussel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Overheidsopdracht voor leveringen in 9 percelen met het doel de levering, montage en plaatsing van meubilair voor de nieuwe basisschool "Croix de Feu" van het departement Openbaar Onderwijs
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: 1120 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Overheidsopdracht voor leveringen in 9 percelen met het doel de levering, montage en plaatsing van meubilair voor de nieuwe basisschool "Croix de Feu" van het departement Openbaar Onderwijs
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Draaistoelen, zetels en banken
Korte beschrijving:
Draaistoelen, zetels en banken
Hoeveelheid of omvang: Draaistoelen, zetels en banken.
Geraamde waarde zonder BTW: 12479.34 EUR .
Perceel 2: Stoelen en tafels
Korte beschrijving:
Stoelen en tafels
Hoeveelheid of omvang: Stoelen en tafels.
Geraamde waarde zonder BTW: 230165.29 EUR .
Perceel 3: Kasten en boekenkasten
Korte beschrijving:
Kasten en boekenkasten
Hoeveelheid of omvang: Kasten en boekenkasten.
Geraamde waarde zonder BTW: 143223.14 EUR .
Perceel 4: Bureaus en ladeblokken
Korte beschrijving:
Bureaus en ladeblokken
Hoeveelheid of omvang: Bureaus en ladeblokken.
Geraamde waarde zonder BTW: 6198.35 EUR .
Perceel 5: Borden en panelen
Korte beschrijving:
Borden en panelen
Hoeveelheid of omvang: Borden en panelen.
Geraamde waarde zonder BTW: 33057.85 EUR .
Perceel 6: Vuilnisbakken en kapstokken
Korte beschrijving:
Vuilnisbakken en kapstokken
Hoeveelheid of omvang: Vuilnisbakken en kapstokken.
Geraamde waarde zonder BTW: 7272.73 EUR .
Perceel 7: Rekken
Korte beschrijving:
Rekken
Hoeveelheid of omvang: Rekken.
Geraamde waarde zonder BTW: 6859.50 EUR .
Perceel 8: Droogrekkarretjes voor tekeningen
Korte beschrijving:
Droogrekkarretjes voor tekeningen
Hoeveelheid of omvang: Droogrekkarretjes voor tekeningen.
Geraamde waarde zonder BTW: 1074.38 EUR .
Perceel 9: Stapelbare bedjes met hun karretjes
Korte beschrijving:
Stapelbare bedjes met hun karretjes
Hoeveelheid of omvang: Stapelbare bedjes met hun karretjes.
Geraamde waarde zonder BTW: 6115.70 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Perceel 1 : Draaistoelen, zetels en banken
Perceel 2 : Stoelen en tafels
Perceel 3 : Kasten en boekenkasten
Perceel 4 : Bureaus en ladeblokken
Perceel 5 : Borden en panelen
Perceel 6 : Vuilnisbakken en kapstokken
Perceel 7 : Rekken
Perceel 8 : Droogrekkarretjes voor tekeningen
Perceel 9 : Stapelbare bedjes met hun karretjes
Geraamde waarde zonder BTW: 446446.28 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1 - Automatische verklaring
Door een offerte in te dienen verklaart de inschrijver dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingsgevallen vermeld in artikel 61, §§ 1 en 2, 1° tot 4° en 7° van het koninklijk besluit plaatsing overheidsopdrachten van 15 juli 2011.
2 - Bijdragen voor de sociale zekerheid
- Als de inschrijver personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, gaat de aanbestedende overheid, conform artikel 60, § 1 van bovenvermeld koninklijk besluit van 15 juli 2011, via elektronische weg na of de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid.
- Als de inschrijver personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie ewerkstelt en dat niet beoogd is door het vorige lid, voegt hij bij zijn offerte een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die uiterlijk de uiterste dag voor de ontvangst van de offerten is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Als de inschrijver onderworpen is aan de sociale zekerheid van de zelfstandigen, voegt hij bij zijn offerte een fiscaal attest dat zijn toestand inzake de betaling van zijn sociale bijdragen weergeeft.
3 - Fiscale verplichtingen
- Als de inschrijver niet Belgisch is, voegt hij bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Als de inschrijver Belgisch is, verifieert de aanbestedende overheid, conform artikel 60, § 1 van bovenvermeld koninklijk besluit van 15 juli 2011, via elektronische weg de naleving van de fiscale verplichtingen van de inschrijver ten opzichte van de Federale Overheidsdienst Financiën op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Per perceel voegt de inschrijver bij zijn offerte een levering(en) waarvan de aard overeenstemt met het schoolmeubilair dat het voorwerp uitmaakt van het perceel in kwestie en die hij gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht met vermelding van haar (hun) bedrag, haar (hun) datum en de publiek- of privaatrechtelijke instantie(s) waarvoor zij bestemd was (waren).
Indien het een levering(en) aan een publiekrechtelijke instantie(s) betreft, voegt hij het (de) door die instantie(s) afgegeven of medeondertekende attest(en) bij dat (die) de uitvoering van de levering(en) aantoont (aantonen).
Indien het gaat over een levering(en) aan een privaatrechtelijke instantie(s), voegt hij het (de) attest(en) van die instantie(s) bij dat (die) de uitvoering van de levering(en) aantoont (aantonen). Bij ontstentenis mag hij zelf verklaren dat de levering(en) uitgevoerd werd(en).
De leveringen hebben een opgetelde waarde exclusief btw over een periode van 12 maanden van minstens:
- 8.000,00 euro voor perceel 1: levering(en) van draaistoelen, zetels en/of banken (schoolmeubilair);
- 146.000,00 euro voor perceel 2: levering(en) van stoelen en/of tafels (schoolmeubilair);
- 91.000,00 euro voor perceel 3: levering(en) van kasten en/of boekenkasten (schoolmeubilair);
- 4.000,00 euro voor perceel 4: levering(en) van bureaus en/of ladeblokken (schoolmeubilair);
- 21.000,00 euro voor perceel 5: levering(en) van borden en/of panelen (schoolmeubilair);
- 4.600,00 euro voor perceel 6: levering(en) van vuilnisbakken en/of kapstokken (schoolmeubilair);
- 4.300,00 euro voor perceel 7: levering(en) van rekken (schoolmeubilair);
- 660,00 euro voor perceel 8: levering(en) van droogrekkarretjes voor tekeningen (schoolmeubilair);
- 3.800,00 euro voor perceel 9: levering(en) van stapelbare bedjes met hun karretjes (schoolmeubilair).
Als de inschrijver zich beroept op de draagkracht van andere entiteiten in het kader van de hierboven vastgestelde criteria voor de kwalitatieve selectie, toont hij aan dat hij zal beschikken over de voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijke middelen door overlegging van de verbintenis van deze entiteiten om hem dergelijke middelen ter beschikking te stellen.
In dat geval vermeldt hij eveneens het gedeelte van de opdracht waarvoor hij een beroep doet op de draagkracht van die andere entiteiten.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/08/2017 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/08/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/08/2017 - 10:00
Plaats: lokaal C08b op de tussenverdieping, Negende Linielaan 39 te 1000 Brussel
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbare zitting.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
- Telefoon van de Raad van State (griffie): (+32 - 2) 234 96 11
- Telefoon van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: (+32 - 2) 508 61 11
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA