AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ge meente Elsene
Elsensesteenweg, 168, BE-1050 Brussel
Contact: Dumont Emmanuel
Tel: +32 025156296 E-mail: centraledachat@ixelles.be
Internet adres(sen): www.ixelles.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
het schoonmaken van alle ruiten voor een periode van één jaar
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
het schoonmaken van alle ruiten (vensterruiten, spiegels, enz.) van de gemeentegebouwen, zowel buiten als binnen, met inbegrip van het schoonmaken van de koepels, de lagere muren en glazen tussenwanden en alle schrijnwerk in verband met de transparante beglazing en de raamlijsten voor een periode van één jaar
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door het loutere feit van de indiening van de offerte verklaart de inschrijver impliciet op erewoord dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevindt van artikel 61, § 1 en § 2, van het KB van 15 juli 2011.
o Bijdragen sociale zekerheid
Kan in elk stadium van de gunningsprocedure worden uitgesloten voor de toegang ertoe, de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn socialezekerheidsbijdragen volgens de bepalingen van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Met het oog hierop zal de aanbestedende overheid zelf d.m.v. elektronische middelen (Digiflow) de situatie van de rekening van de inschrijver jegens de instelling voor sociale zekerheid (RSZ) nagaan.
Voor de inschrijver die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, wordt bij de offerte een attest gevoegd, uitgereikt door de bevoegde overheid, waarbij wordt bevestigd dat hij volgens de rekening, uiterlijk vastgesteld op de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes, in orde is inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Fiscale verplichtingen
Kan in elk stadium van de procedure uitgesloten worden van de toegang ertoe, de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid zelf de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën via elektronische middelen (Digiflow).
Voor de inschrijver van een andere lidstaat van de Europese Unie wordt bij de offerte een attest gevoegd, uitgereikt door de bevoegde overheid, waarbij wordt bevestigd dat hij volgens de rekening, uiterlijk vastgesteld op de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes, in orde is met zijn fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Beroepsfout
De inschrijver die bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft begaan, vastgesteld op elke grond die de gemeente Elsene aannemelijk zal kunnen maken, kan uitgesloten worden van deelname aan de opdracht.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1) Aan de hand van een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt
2) Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of meeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener. De diensten kunnen worden gestaafd aan de hand van een of meer attesten die gezamenlijk aan het vereiste niveau voldoen.
1) ? Een heftoestel of elke gelijkwaardige machine die het mogelijk maken om onbereikbare zones door conventionele middelen te bereiken.
2) een of meerdere referentie(s) naar een dienst die gelijkaardig is aan het voorwerp van de opdracht, namelijk het schoonmaken van ruimten voor een doorlopende periode van één jaar, voor een minimumbedrag van 72.000,00 EUR zbtw
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/09/2017 - 00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/09/2017 - 00:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/06/2017