AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Architektenburo Mas bvba
Aalststraat 22 bus 1, BE-9700 Oudenaarde
Contact: Mas Rik André
Tel: +32 55312163 Fax: +32 55311498 E-mail: buro.mas@pandora.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=270016
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
perceel 2 : OMGEVINGSWERKEN/aanleg speelplaats
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiden van een bestaande school met 4 klaslokalen +refter +overdekte speelplaats en geschikt maken van de bestaande turnzaal.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 200000.00 en 250000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ attest voorlaatste kwartaal + attest van niet-faling + fiscaal attest
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ attest voorlaatste kwartaal + attest van niet-faling + fiscaal attest.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 2 : tot 275 000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/05/2017 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier wordt pas opgestuurd na een voorafgaandelijke schriftelijke aanvraag per mail (rik.mas@telenet.be) en door voorafgaandelijk over te schrijven op rekening nr BE84 7805 7992 8859 op naam van architektenburo MAS bvba /Aalststraat22/0101-9700 Oudenaarde .De verzendingskosten bedragen ?15,00.
Het dossier kan tevens digitaal aangevraagd worden na een voorafgaandelijke schriftelijke aanvraag per mail (rik.mas@telenet.be) en door voorafgaandelijk over te schrijven op rekening nr BE84 7805 7992 8859 op naam van architektenburo MAS bvba /Aalststraat22/0101-9700 Oudenaarde . De kostprijs bedraagt ? 20,00.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/06/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
07/06/2017 - 11:00
Plaats: vzw KOLVA , Esplanadeplein 6-9300 Aalst .Vergaderzaal gelijkvloers.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/04/2017