Gemeentebestuur Aalter

Aanleg overdekte parking Hof van Praet en het Warandepark


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Aalter
Europalaan 22, BE-9880 Aalter
Contact: De heer Steven Cocquyt
Tel: +32 93749913 Fax: +32 93252240 E-mail: overheidsopdrachten@aalter.be
Internet adres(sen): www.aalter.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg overdekte parking Hof van Praet en het Warandepark
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeentebestuur Aalter, Europalaan 22 te 9880 Aalter
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht omvat:
- het bouwen van een overdekte parking op gemeentelijke grond als uitbreiding van de bestaande overdekte parking.
- de aanleg van een plein op het dak van de parking in analogie aan het plein 'Hof van Praet' die de link maakt tussen het stedelijk weefsel en het Warandepark.
Dit betreft een promotieopdracht van werken: een overheidsopdracht die zowel betrekking heeft op het financieren als op het uitvoeren van werken en, in voorkomend geval, op elke dienstverlening in dat verband. Deze opdracht voorziet in de verwerving van het bouwwerk vanaf zijn terbeschikkingstelling (art 115 4° van het koninklijk besluit van 15 juli 2011). De bouwpromotor verbindt er zich toe de wettelijke bepalingen stipt na te leven bij het ontwerp en de uitvoering van de werken. De promotor neemt alle verantwoordelijkheden op zich die ten laste vallen van de aannemer bij toepassing van de artikelen 1792 en 2270 van het Burgerlijk Wetboek.
Plaats van uitvoering (gekend in het kadaster):
2de afdeling Sectie C nummer 17W omvattende lot A (75 m²) en lot B (4.184 m²)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
?De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
?Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
?In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
?Een lijst van het inzetbare personeel, die specifiek verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van deze opdracht, met hun studie- en beroepskwalificaties.
?De studie- of beroepskwalificaties van de aannemer / dienstverlener, het kaderpersoneel van de onderneming en het inzetbaar personeel, in het bijzonder van degenen die met de leiding van de werken en met de uitvoering worden belast.
?Een lijst van werken en diensten die de afgelopen vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de plaats en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, en vergezeld van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken en diensten naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
?De omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onderaanneming wil geven.
?Het bewijs van inschrijving op de tabel van de Orde van Architecten of van inschrijving op een gelijkaardige officiële lijst in een andere lid-staat van de Europese Gemeenschap van één of meerdere perso(o)nen die deel zal (zullen) uitmaken van het ontwerpteam (origineel attest of een voor eensluidend verklaard afschrift, maximum 1 jaar oud).
Geen
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Kwalitatieve en stedenbouwkundige waarde van het vooropgestelde project, Weging: 50
Criterium 3: Totale jaarlijkse onderhoudskost (op een termijn van 20 jaar), Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 1/6/2017 - 09:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 1/6/2017 - 09:15
Plaats: Gemeentehuis, Europalaan 22 te 9880 Aalter
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/4/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA