Gemeente Beveren

Realisatie van achterontsluitingen in de Ropstraat te Haasdonk en in de Kastanjelaan te Kieldrecht


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
gemeente Beveren
Stationsstraat 2, BE-9120 Beveren
Contact: De heer Guido De Bock
Tel: +32 37501733 Fax: +32 37501524 E-mail: guido.de.bock@beveren.be
Internet adres(sen): www.beveren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
realisatie van achterontsluitingen in de Ropstraat te Haasdonk en in de Kastanjelaan te Kieldrecht
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Haasdonk en Kieldrecht
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
In de Willem Van Doornyckstraat en de Oud-Arenbergstraat zijn er parkeerproblemen. Deze toestand kan verbeteren door het aanleggen van achtertuinontsluitingen via de Ropstraat en de Kastanjelaan (wegenwerken).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 75.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De aanbestedingsdocumenten kunnen mits contante betaling of mits voorafgaandelijke storting op de bankrekening met rekeningnummer 418-8051751-24, van de studiegroep Irtas, Gasmeterstraat 81A, te 9100 Sint-Niklaas, worden aangekocht. Het geld moet gestort zijn vooraleer de documenten worden overgemaakt.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 31/5/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 31/5/2017 - 10:00
Plaats: gemeentehuis, Stationsstraat 2, 9120 Beveren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/4/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA