Lokale Politie Mechelen-willebroek

Onderhoud van technische installaties in de gebouwen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Lokale Politie Mechelen-Willebroek
Frederik de Merodestraat 88, BE-2800 Mechelen
Contact: Ginsberg Tom
Tel: +32 15464026 E-mail: tom.ginsberg@politiemechelen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=267898
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
onderhoud van technische installaties in de gebouwen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Toelichting: De lokale politie Mechelen-Willebroek wenst een meerjarig onderhoudscontract af te sluiten voor de technische installaties in de politiecomplexen van Mechelen en Willebroek.
Er wordt prijs gevraagd voor:
- onderhoud (zie deel III. A onderhoud: algemene verplichtingen van de dienstverlener) [VAST DEEL]
- onderhoud met totale waarborg (zie deel III. B Onderhoud met totale waarborg) [VOORWAARDELIJK DEEL]
De overheidsopdracht beslaat dus een vast deel en een voorwaardelijk deel. De aanbestedende overheid zal bij de sluiting van de opdracht per installatie beslissen of ze opteert voor de formule onderhoud of voor de formule onderhoud met totale waarborg.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Het offerteformulier moet vergezeld zijn van volgende stukken:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Minimumeisen: minimum omzet van 1,5 miljoen euro excl. btw per boekjaar
minimum omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is van 0,75 miljoen euro excl. btw per boekjaar
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Technische bekwaamheid van de inschrijver (kwalitatieve selectie)
* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Een opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke verantwoordelijk zijn voor de kwaliteitscontrole.
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
* Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener beschikt voor het uitvoeren van de opdracht.
* Een beschrijving van de technische uitrusting van de dienstverlener, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en de mogelijkheden die zijn onderneming biedt op het vlak van studie en onderzoek.
Vereiste erkenning van aannemers (categorie en klasse)
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 3
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 3
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 3
M (Elektronische uitrustingen), Klasse 3
N1 (Liften, goederenliften, roltrappen en roltapijten), Klasse 3
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 3
T2 (Bliksemafleiders, ontvangstantennes), Klasse 3
T3 (Koelinstallaties), Klasse 3
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/04/2017 - 08:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/05/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/05/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
zie bestek
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/04/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA