Infrabel - Directie Build

TR 103380 - Vernieuwing brug Jagersdreef + Passerelle Haren Sud L.26


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Directie Build
Marcel Broodthaersplein 2, BE-1060 Brussel
Contact: TUC RAIL N.V.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TR 103380 - Vernieuwing brug Jagersdreef + Passerelle Haren Sud L.26
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Haren en Waterloo
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De opdracht bestaat hoofdzakelijk uit:
 PERCEEL 1 - PROJECT 008380:
Afbraak van de bestaande voetgangerspasserelle over de L26 en bouw van de nieuwe voetgangers- en fietserspasserelle over de L26 en de oude goederenkoer.
 PERCEEL 2 - PROJECT 103319:
Vernieuwing van de brug aan de Jagersdreef te Waterloo/Sint-Genesius-Rode over de spoorlijn 124 (gelegen t.h.v. KP 13.6).
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: TR 008380
Korte beschrijving:
Passerelle Haren
Perceel 2: TR 103319
Korte beschrijving:
Vernieuwing brug Jagersdreef Waterloo
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie II.1.5)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de categorie E, klasse 5 (voor de twee percelen samen) of klasse 4 (voor een van de twee percelen) of in een klasse overeenkomstig het totale offertebedrag van het (de) perce(e)l(en) waarvoor ingeschreven wordt.
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte.
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15 dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte en waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene administratie van de inning en de invordering).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR,
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR,
Categorie: E
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 09/05/2017-12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 50.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: Om het 3D-model aan te kopen dient een mail gestuurd te worden naar ppcell@tucrail.be met vermelding van "Opdracht TR 103380 > - Aankoop 3D- model", de naam, het adres en het BTW-nummer van de onderneming. Daarna zal het 3D-model, samen met de factuur naar de onderneming opgestuurd worden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 09/05/2017-12:00
Het bestek en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden op het adres vermeld bij "Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor. Het 3D-model dient aangekocht te worden volgens de betalingsmethode hernomen in punt IV 3.3) hiervoor.
Er wordt een facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op 12 april 2017 in de namiddag. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.
Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het adres van het kopersprofiel.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen voor het indienen van een offerte via de website e-Tendering van het platform e-Procurement op.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/03/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA