Hulpkas Voor Ziekte- En Invaliditeitsverzekering

Log/2017/schoonmaak


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Hulpkas voor ziekte- en Invaliditeitsverzekering
Troonstraat 30A, BE-1000 Brussel
Contact: Schurmans Evi
E-mail: eschurmans@caami-hziv.fgov.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=265338
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Log/2017/schoonmaak
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het betreft de diensten voor de dagelijkse en periodieke schoonmaak van de lokalen en ruiten van de verschillende gebouwen van de HZIV (Hulpkas voor Ziekte- en Invaliditeitsverzekering), alsook de levering van sanitaire benodigdheden en toestellen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Log/2017/schoonmaak/Waals Gewest
Korte beschrijving:
Het betreft de diensten voor de dagelijkse en periodieke schoonmaak van de lokalen en ruiten, alsook de levering van sanitaire benodigdheden en toestellen, voor de verschillende gebouwen van de HZIV in het Waals Gewest.
Perceel 2: Log/2017/schoonmaak/Vlaams Gewest
Korte beschrijving:
Het betreft de diensten voor de dagelijkse en periodieke schoonmaak van de lokalen en ruiten, alsook de levering van sanitaire benodigdheden en toestellen, voor de verschillende gebouwen van de HZIV in het Vlaams Gewest.
Perceel 3: Log/2017/schoonmaak/Centraal Bestuur
Korte beschrijving:
Het betreft de diensten voor de dagelijkse en periodieke schoonmaak van de lokalen en ruiten, alsook de levering van sanitaire benodigdheden en toestellen, voor het gebouw te Brussel van de HZIV.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 09/05/2017 - 11:45
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 09/05/2017 - 11:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 09/05/2017 - 11:45
Plaats: HZIV, 7e verdieping, zaal 7A, Troonstraat 30A, 1000 Brussel, België
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/03/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA