AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stadsbestuur Wervik
Sint Maartensplein 16, BE-8940 Wervik
Contact: De heer Sebastian Hoornaert
Tel: +32 56952130 E-mail: sebastian.hoornaert@wervik.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Stadhuis Wervik: aanpassen inkom/onthaal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Stadhuis Wervik, Sint Maartensplein 16 te 8940 Wervik
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
nieuwbouw onthaal sas + interne renovatie van twee lokalen :
ruwbouw + afwerking + technieken uitgezonderd vast meubilair
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen. Dit attest moet betrekking hebben op de laatste afgelopen fiscale periode voor de dag van de ontvangst van de offertes.
Een bewijs waaruit blijkt dat de ondertekenaar van de offerte wel degelijk de bevoegdheid heeft om te ondertekenen = volmacht
Eveneens copie van contract in geval van "tijdelijke vereniging".
RSZ-attest
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 160.20 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten kunnen bekomen worden na voorafgaandelijke storting van 160,20 euro inclusief BTW en portkosten op rekening BE84 11960031 7259 van architectenburo B+M en met vermelding van "Inkom Stadhuis Wervik" en van BTW-nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/4/2017 - 11:00
Plaats: Stadhuis, Raadzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/3/2017