AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Dilsen-Stokkem
Europalaan 25, BE-3650 Dilsen-Stokkem
Contact: De heer Jean-Marie Bisschops
Tel: +32 89790827 Fax: +32 89790833 E-mail: jeanmarie.bisschops@dilsen-stokkem.be
Internet adres(sen): www.dilsen-stokkem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Opmaak van een ontwerp en een toekomstplan voor de uitbouw van Maascentrum De Wissen te Stokkem tot een onthaal- en belevingscentrum en verbouwing van het Maascentrum De Wissen te Stokkem
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Opmaak van een ontwerp en een toekomstplan voor de uitbouw van Maascentrum De Wissen te Stokkem tot een onthaal- en belevingscentrum en verbouwing van het Maascentrum De Wissen te Stokkem
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Opmaak van een ontwerp en een toekomstplan voor de uitbouw van Maascentrum De Wissen te Stokkem tot een onthaal- en belevingscentrum
Korte beschrijving:
Opmaak van een ontwerp en een toekomstplan voor de uitbouw van Maascentrum De Wissen te Stokkem tot een onthaal- en belevingscentrum
Perceel 2: Verbouwing van het Maascentrum De Wissen te Stokkem tot een onthaal- en belevingscentrum
Korte beschrijving:
Verbouwing van het Maascentrum De Wissen te Stokkem tot een onthaal- en belevingscentrum
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest waaruit blijkt dat de betrokkene de besbetreffende werkzaamheden wettig uitoefent in de lidstaat waar hij gevestigd is.
* Attesten waaruit blijkt dat aan de fiscale en sociale verplichtingen is voldaan.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/4/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/4/2017 - 11:00
Plaats: Administratief Centrum (Vergaderlokaal SO - 1ste verdieping), Europalaan 25 te 3650 Dilsen-Stokkem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/3/2017