Infrabel - Directie Asset Management - Area Center

TR 230311 (6/54/1/230/311) : Bodemsanering LABO ES Schaarbeek Vorming


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
INFRABEL - Directie Asset Management - Area Center
Frankrijkstraat 85, BE-1060 Brussel
Contact: TUC RAIL N.V.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TR 230311 (6/54/1/230/311) : Bodemsanering LABO ES Schaarbeek Vorming
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Evere (Schaarbeek)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De werken situeren zich op spoorwegdomein tussen het natuurreservaat "het moeraske" en de Vilvoordselaan te Schaarbeek, noordoostelijk van het station van Schaarbeek ter hoogte van de gebouwen Labo ES en omvatten de bodemsanering van een verontreiniging met minerale olie in de grond en het grondwater. De bodemsanering bestaat enerzijds uit een ontgraving met stabiliteitsmaatregelen (damwandscherm) met grondwaterverlaging en ex-situ verwerking van de verontreinigde gronden en anderzijds, voor de zones met enkel een grondwaterverontreiniging, pump & treat. Om de zone der werken vrij te maken dienen afbraakwerken te worden uitgevoerd en maatregelen te worden genomen met betrekking tot aanwezige kabels en leidingen.
Volgend op de sloop en de bodemsanering en buiten huidige opdracht zullen nieuwe sporen worden aangelegd in de betrokken werkzone.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie II.1.5)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de categorie G , klasse 3 of in een klasse overeenkomstig het totale offertebedrag waarvoor ingeschreven wordt.
- Certificaat van "Quality Management System", volgens de normen EN ISO 9001:2000 of 2008;
- Geldig V.C.A. certificaat;
- Registratie bodemsaneringsaannemer:in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest;
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte.
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15 dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte en waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene administratie van de inning en de invordering).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: G
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/03/2017-12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 21/03/2017-12:00
Het bestek, de plannen en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden, op het adres vermeld bij
"Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een offerte via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Er wordt een facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op 6 maart 2017 (AM), de plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek. Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het adres van het kopersprofiel.
Door in te schrijven op de huidige opdracht, erkennen de inschrijvers dat zij kennis hebben genomen van de gedragscode voor de leveranciers en aannemers van lnfrabel en verbinden zij zich ertoe om de bepalingen ervan na te leven. Deze gedragscode kan geraadpleegd en gedownload worden op de site www.infrabel.be onder de rubriek "Professionals"'
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/02/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA