Sint-bavohumaniora Vzw

Sint-Bavo Gent - brandbeveiligingswerken internaat


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Bavohumaniora vzw
Reep 4, BE-9000 Gent
Contact: Gerda De Bruyne
Tel: +32 92679611 E-mail: sint.bavohumaniora@sdhg.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=263005
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Sint-Bavo Gent - brandbeveiligingswerken internaat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Reep 4, 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Sint Bavo Gent - brandbeveiligingswerken internaat
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 3de kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten conform art. 63 KB plaatsing
overheidsopdrachten klassieke sectoren
Uittreksel uit het strafregister dat op datum van de opening van de inschrijvingen niet ouder is dan 6
maand
Getuigschrift geen faillissement dat op datum van de opening van de inschrijvingen niet ouder is dan 6
maand
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/03/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/03/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 30/03/2017 - 10:00
Plaats: vzw TABOR, Molenaarsstraat 26, 9000 Gent - vergaderzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn : 100 werkdagen
Opdrachtdocumenten zijn enkel digitaal verkrijgbaar. De aanvragen voor het verkrijgen van de digitale opdrachtdocumenten dienen per mail gericht te worden aan : mv@sdke.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/02/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA