AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AGB Landen
Stationsstraat 29, BE-3400 Landen
Contact: Mevrouw Indra Bilsen
E-mail: IBilsen@landen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renoveren en uitbreiden van een villa naar academie en brasserie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Landen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht betreft de renovatie en uitbreiding van een bestaande villa ("villa militair domein") naar een kunstacademie, brasserie, lokaal voor de Landense verenigingen en de dienst vrije tijd.
Voorwerp van de opdracht : Ruwbouwwerken , afbouw, technische uitrusting en infrastucturele werken.
De uitvoeringstermijn bedraagt :
- Deel 1 : kunstacademie en secretariaat : 426 kalenderdagen.
- Deel 2 : afwerking brasserie : 60 kalenderdagen aansluitend op deel 1.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden(faillissement, fiscale achterstallen of achterstallige sociale zekerheidsbijdragen)
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Zie bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 6
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 765.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Via overschrijving op het rekeningnummer IBAN BE43 0910 0063 7401 - BIC: GKCC BE BB
Dossiernummer en BTW-nummer dient bij overschrijving vermeld te worden.
Na overschrijving kan het digitaal dossier opgevraagd worden bij : liesbet.feyaerts@interleuven.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/3/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/3/2017 - 11:00
Plaats: AGB Landen , Stationsstraat 29 , 3400 Landen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/2/2017