AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Architektenburo Mas
Aalststraat 22, BE-9700 oudenaarde
Contact: Mas Carlo Julien
Tel: +32 55312163 Fax: +32 55311498 E-mail: carlo.mas@telenet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=260681
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AFBRAAK EN CONSTRUCTIE PLAT DAK SPORTHAL ST. BERNARDUSCOLLEGE
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
AFBRAAK EN CONSTRUCTIE PLAT DAK SPORTHAL ST. BERNARDUSCOLLEGE
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
FISCAAL ATTEST
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/03/2017 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: 50,00 ? voor een digitaal dossier - analoog dossier verkrijgbaar voor 150,00 ?
Het bijzonder bestek en de plannen kunnen aangekocht worden :
- mits voorafgaandelijke bevestiging van de bestelling per fax (055/311498) of per mail (buro.mas@pandora.be) met vermelding van het besteknummer (00/12)
- en mits een voorafgaandelijke storting van 50,00 ? (digitaal) of 150,00 ? (analoog) (incl. BTW) op rekeningnr. 780-5799288-59 op naam van arch. buro Mas b.v.b.a. - Aalststraat 22 - 9700 Oudenaarde
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/03/2017 - 10:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
OPENING VAN DE INSCHRIJVINGEN OP VRIJDAG 10 MAART 2017 OM 10.30 U. TE GELUKSTEDE 2 - 9700 OUDENAARDE
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/01/2017