Brussels Woning

Vernieuwbouwwerken daken en terrassen van de 7de verdieoing van het sociale woningencomplex «La Cambre»


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brussels Woning
Kardinaal Mercierstraat, 37, BE-1000 Brussel
Contact: Moulay Djelloul
Moulay Djelloul
Tel: +32 24351835 Fax: +32 24352807 E-mail: dmoulay@lbw.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=256112
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vernieuwbouwwerken daken en terrassen van de 7de verdieoing van het sociale woningencomplex «La Cambre»
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Antoine Depagelaan, 25-27-29 - 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vernieuwbouwwerken daken en terrassen van de 7de verdieoing van het sociale woningencomplex «La Cambre»
Het contract omvat het geheel van de lopende werken en toebehoren die nodig zijn voor de vernieuwbouw van de daken over de 8ste en 9de verdieping, evenals de vernieuwbouw van de terrassen van de 7de verdieping.
- Daken van 9de en 8ste verdieping
 Afbreken van de dakbedekkingen en alle hulpstukken
 Herstellen van het houtwerk van de gebinten en dakschrijnwerken
 Isolatiesysteem "sarking" van de daken
 Plaatsen van nieuwe dakbedekking in pannen en leien en alle toebehoren en hulpstukken.
 Schilderen van het houtwerk
- Terrassen van de 7de verdieping
 Herstellen van de cementbepleisteringen en beton aan de gevels en borstweringen.
 Aanbrengen van een waterdichtingssysteem voor de vloeren van de terrassen, en hulpstukken.
 Schilderen van de cementbepleistering van de gevels en van de borstweringen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 493000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011
Inlichtingen en formaliteiten die nodig zijn om na te gaan of aan die vereisten is voldaan:
Vermeld hier:
« Art. 61, § 1 en § 2, 1°, 2° of b3° : De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid is uitgereikt.
Art. 62 : Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegen bij hun offerte een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat zij in regel zijn met de betaling van hun sociale zekerheidsbijdragen.
Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de datum van ontvangst van de offertes.
Art. 63 : De inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes ».
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 3, Categorie: D1 en/of D8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/01/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het aanbestedingsdossier is tegen de prijs van 50 euros ( contant betaling of bancontact) te koop, van maandag tot vrijdag van 9u tot 11u30 en van 13u30 tot 16u00 bij de technische dienst
van de Brusselse woning, putterijstraat, 22 te 1000 Brussel. 01 verdieping.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/01/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 20/01/2017 - 11:00
Plaats: De offertes, wijzigingen en intrekkingen van offertes mogen worden overhandigd aan de voorzitter van de openingssessie van de offertes, teen laatste van de het begin van deze sessie. Die plaatsvindt: In het lokaal: Zaal CA, gelijkvloers, Kardinaal Mercierlaan 37 te 1000 Brussels.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
- termijn van opdracht is in kalenderdagen.
Optioneel site te bezoeken: Het bezoek zal plaatsvinden op 12/01/2017 om 14:00 uur. Locatie: Antoine Depagelaan 25-1000 Brussel.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/12/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA