A.s.t.r.i.d. Nv Van Publiek Recht

Onderhoud van telecommunicatie sites


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht
Regentlaan 54, BE-1000 Brussel
Contact: De heer Christophe Gregoire
Tel: +32 25006733 Fax: +32 25006710 E-mail: christophe.gregoire@astrid.be
Internet adres(sen): www.astrid.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud van telecommunicatie sites
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: 90 sites gespreid over het hele Belgische grondgebied.,
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:

Voorwerp van deze diensten: Onderhoud van telecommunicatiesites.
Toelichting: Deze opdracht betreft het onderhoud van 90 telecommunicatiesites. Ze bestaat in een eerste fase uit een voorafgaande audit van alle sites om de eventuele werken te bepalen die moeten worden uitgevoerd in het kader van een reparatie van deze sites, gevolgd door correctief en preventief onderhoud met het oog op het verwezenlijken van de nodige reparaties plus het onderhoud van deze sites. Verschillende prestaties zullen moeten worden uitgevoerd op telecommunicatietorens op (grote) hoogte.
Post 1: Inspectiebezoek van de sites.
De eerste post van de overheidsopdracht bestaat uit een inspectiebezoek aan alle 90 sites.
Post 2: Correctief onderhoud van de sites.
De tweede post bestaat uit een open overeenkomst over een periode van 4 jaar betreffende het correctief onderhoud van de telecommunicatietorens.
Post 3: Preventief onderhoud van de sites.
Deze post betreft het preventieve onderhoud van de sites over een periode van 4 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte
- Een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
- Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet over de laatste drie beschikbare boekjaren (2013,2014,2015), afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De inschrijver moet een gemiddelde jaarlijkse omzet aantonen van minstens 1.000.000 euro/jaar op basis van de laatste 3 boekjaren 2013, 2014 en 2015.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
*De inschrijver dient het bewijs te leveren van erkenning in de categorie D of de ondercategorie P1 in de klasse 1 hetzij de bewijzen te leveren dat hij voldoet aan de voorwaarden gesteld door of krachtens de wetgeving betreffende de erkenning van Aannemers van werken.
* Voor het vervullen van de specifieke prestaties die betrekking hebben op de valbeveiligingssystemen en op de elementen die een val kunnen veroorzaken tijdens het vervullen van de opdracht en voor alle werken op hoogte, zullen de algemene aannemer en de eventuele onderaannemers strikt de voorschriften moeten naleven die betrekking hebben op "werken op hoogte" en opgenomen zijn in het K.B. van 31/08/2005 betreffende het gebruik van arbeidsmiddelen voor tijdelijke werkzaamheden op hoogte en volgende en in het K.B. van 25 januari 2001 betreffende de tijdelijke of mobiele bouwplaatsen en volgende en in het K.B. van 30 augustus 2013 betreffende de vaststelling van algemene bepalingen betreffende de keuze, de aankoop en het gebruik van collectieve beschermingsmiddelen en volgende en in de Richtlijn 2001/45/EG en volgende.
* De inschrijver of de eventuele onderaannemer moet een verklaring op eer verstrekken dat hij zich zal schikken naar de bepalingen betreffende het "werken op hoogte" (in overeenstemming met het KB 31/08/2005 en volgende, het KB van 25/01/2001 en volgende, het KB van 30/08/2013 en volgende & richtlijn 2001/45/EG en volgende) in het kader van zijn prestaties.
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de jaren 2013 tot en met 2016 werden verricht als bewijs van het uitvoeren van multi-site onderhoudswerken, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de jaren 2013 tot en met 2016 werden verricht als bewijs van het uitvoeren van "werken op hoogte", met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* De inschrijver moet de uitvoering aantonen van minstens één opdracht op het gebied van het multi-site infrastructuuronderhoud in de loop van de jongste 3 jaren 2013 tot en met 2016.
* De inschrijver moet de ervaring aantonen van de persoon die belast zal zijn met de prestaties betreffende werken op hoogte (zoals beschreven in de voormelde wetteksten) door te bewijzen dat hij over een ervaring op dit vlak van minstens een jaar beschikt.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Organisatievoorstel, Weging: 40
Criterium 3: Termijn, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/1/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/1/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/1/2017 - 14:00
Plaats: ASTRID NV van publiek recht (zaal Morse), Regentlaan 54 te 1000 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA