AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Instituut Mariaburcht Stevoort - Hasselt
Markt 13, BE-2590 Berlaar
Contact: Jan Van Deuren
Tel: +32 34101408
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=255194
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Instituut Mariaburcht Stevoort - vernieuwen hoogspanningscabine - perceel ELEKTRICITEIT
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hasseltse dreef 115, 3512 Stevoort
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Instituut Mariaburcht Stevoort - vernieuwen Hoogspanningscabine
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 3de kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten volgens artikel 63 KB Plaatsing overheidsopdrachten - klassieke sectoren
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 09/01/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van 121.00 EUR, BTW 6 % en verzendingskosten inbegrepen te storten op rekeningnummer BE56 7755 2609 5988 van nv Studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge met vermelding van D7307/030 + BTW nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/01/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
10/01/2017 - 11:00
Plaats: Vergaderzaal van het Algemeen Bestuur van de Zusters van Berlaar, Markt 13, 2590 Berlaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn : 120 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/11/2016