AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
INFRABEL - Directie Asset Management
Rue des Guillemins 26, BE-4000 Luik
Contact: TUC RAIL NV
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TR 083374 - Elektriciteitswerken - Autotransformatorposten Zuid
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De werken van dit project omvatten de elektrische uitrusting van 6 autotransformatorposten (ATP) en vijf overbruggingsinstallaties voor fasescheidingszones (FSZ) . Deze installaties maken deel uit van het voedingssysteem van het elektrische tractienet 2x25 kV van Lijn 162 tussen Hatrival (KP 140.800) en de Luxemburgse grens (KP 207.700).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie "Guide de selection".
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de onder-categorie P2, klasse 6;
- Certificaat van "Quality Management System", volgens de normen EN ISO 9001;
- Uittreksel uit het strafregister uitgegeven uiterlijk 1 maand voor de uiterste datum voor het indienen van de
aanvraag tot deelneming;
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór
de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming;
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15
dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming en waaruit blijkt dat de
kandidaat voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene
administratie van de inning en de invordering).
Modaliteiten: zie selectieleidraad.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 6, Onder-categorie: P2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/12/2016-12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
19/12/2016-12:00
De "Guide de selection" en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden op het adres vermeld bij
"Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een aanvraag tot
deelneming via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Eventuele vragen over de selectieleidraad dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen
in het adres van het kopersprofiel.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/11/2016