Sint-pieters-woluwe

Gebouwen van de gemeente - Levering en uitbating van fotovoltaïsche installaties


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Pieters-Woluwe
Charles Thielemanslaan 93, BE-1150 Sint-Pieters-Woluwe
Contact: Van Overberghe Damien
Tel: +32 27730654 E-mail: dvanoverberghe@woluwe1150.irisnet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=253979
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Gebouwen van de gemeente - Levering en uitbating van fotovoltaïsche installaties
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Gebouwen van de gemeente - Levering en uitbating van fotovoltaïsche installaties
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren. * In overeenstemming met artikel 60 § 1 van het koninklijk besluit van 15.07.2011 zal het bestuur, enkel voor de Belgische inschrijver, het volgend document zelf opvragen en het in de documenten van de opdracht bewaren: Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is. Voor een buitenlandse inschrijver verwijzen naar artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15.07.2011. * De inschrijver voegt bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën, op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Verklaring betreffende enerzijds de globale omzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren met een minimum van 500.000,00 EUR en anderzijds de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren met een minimum van 300.000,00 EUR BTW inbegrepen
Verklaring betreffende enerzijds de globale omzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren met een minimum van 500.000,00 EUR en anderzijds de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren met een minimum van 300.000,00 EUR BTW inbegrepen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt bij zijn offerte een lijst van fotovoltaïsche installaties die hij de laatste 3 jaar uitgevoerd heeft met een minimale waarde van 100.000,00 EUR belastingen niet inbegrepen. Deze lijst moet, voor de belangrijkste, aangevuld worden door getuigschriften van goede uitvoering der werken. Deze getuigschriften vermelden, het bedrag, de periode en de plaats van de werf en vermelden of deze werken volgens de regels van de kunst en regelmatig tot een goed einde gebracht werden.
Lijst van fotovoltaïsche installaties die hij de laatste 3 jaar uitgevoerd heeft met een minimale waarde van 100.000,00 EUR belastingen niet inbegrepen. Deze lijst moet, voor de belangrijkste, aangevuld worden door getuigschriften van goede uitvoering der werken. Deze getuigschriften vermelden, het bedrag, de periode en de plaats van de werf en vermelden of deze werken volgens de regels van de kunst en regelmatig tot een goed einde gebracht werden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/11/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 09/12/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek op straffe van uitsluiting van de offerte.
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.
De informatiezitting evenals het plaatsbezoek zullen de 23.11.2016 op 9u30 in het school van het Centrum in één unieke sessie plaatsvinden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA