Brussels Instituut Voor Milieubeheer

Uitnodiging tot indienen offerte - ONDERHOUD, HERSTELLINGEN, INSTALLATIE EN LEVERING VAN WISSELSTUKKEN VOOR DE SPROEINETWERKEN EN TIMERS IN DE GROENE RUIMTEN VAN LB - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
ONDERHOUD, HERSTELLINGEN, INSTALLATIE EN LEVERING VAN WISSELSTUKKEN VOOR DE SPROEINETWERKEN EN TIMERS IN DE GROENE RUIMTEN VAN LB
Plaats: Brussels Hoofdstedelijk Gewest


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brussels Instituut voor Milieubeheer
Havenlaan 86C/3000, BE-1000 Brussel
Contact: Mevrouw Janet Karapetian
Tel: +32 27757960 E-mail: jkarapetian@environnement.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - ONDERHOUD, HERSTELLINGEN, INSTALLATIE EN LEVERING VAN WISSELSTUKKEN VOOR DE SPROEINETWERKEN EN TIMERS IN DE GROENE RUIMTEN VAN LB - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
ONDERHOUD, HERSTELLINGEN, INSTALLATIE EN LEVERING VAN WISSELSTUKKEN VOOR DE SPROEINETWERKEN EN TIMERS IN DE GROENE RUIMTEN VAN LB
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. De buitenlandse inschrijvers voegen bij hun offerte een attest toe dat aangeeft dat ze overeenkomstig de wettelijke bepalingen betreffende de sociale zekerheid in het land waarin ze zijn ingeschreven handelen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte geen attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. De buitenlandse inschrijvers voegen bij hun offerte een attest toe dat aangeeft dat ze overeenkomstig de wettelijke bepalingen betreffende de professionele fiscale wetgeving in het land waarin ze zijn ingeschreven handelen. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Indien van toepassing, een attest overgemaakt door het RSVZ waaruit blijkt dat de kandidaat of inschrijver voldaan heeft aan de betaling van zijn bijdragen inzake sociale zekerheid van de zelfstandigen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
niet van toepassing
niet van toepassing
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* De omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onderaanneming wil geven.
* De dienstverlener moet in zijn gereedschapslijst minstens melding maken van speciaal gereedschap voor het geleid en horizontaal boren/graven (foto en technische fiche vereist).
* De inschrijver moet 1 attest voorleggen van diensten voor de installatie en het onderhoud van sproeinetwerken per jaar, voor de drie jongste jaren (minstens 3 in totaal en maximum 9). Die diensten hebben betrekking op een minimumbedrag van 20.000 EUR incl. btw/jaar. De inschrijver moet een lijst van gelijkaardige diensten bezorgen, met ofwel één opdracht, ofwel een som van opdrachten van 20.000 EUR incl. btw voor 2015, voor 2014 en voor 2013.
* Onderaanneming van max. 2% van de opdracht om zich enkel te richten op de ondernemingen die in het domein gespecialiseerd zijn, aangezien het gaat om het domein van het drinkwater.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: De methodologie voor het onderhoud en de methodologie voor de installatie (maximum 3 pagina's recto - A4), Weging: 30
Criterium 3: Catalogus van de leverancier , Weging: 20
Criterium 4: Interventietermijn bij noodgevallen (door LB vastgelegd op minstens 5 uur) , Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/11/2016 - 23:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/11/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
16/11/2016 om 10.00
Een verplicht bezoek aan de sites waar de prestaties zullen moeten worden uitgevoerd (voor de herstellingen) wordt vastgelegd op "zie bericht van aanbesteding". De inschrijver moet het bewijs van zijn bezoek met de offerte leveren; daarzonder zal zijn offerte als onvolledig worden beschouwd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA