AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Agatha-Berchem
Koning Albertlaan 33, BE-1082 Sint-Agatha-Berchem
Contact: De heer Frédéric Ndeze
Tel: +32 25635922 Fax: +32 24640492 E-mail: fndeze@1082berchem.irisnet.be
Internet adres(sen): www.berchem.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie van twee woningen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kerkplein 7 en 9 te Sint-Agatha-Berchem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie van twee woningen
Plaatsen van uitvoering : Kerkplein 7 en 9 te 1082 Sint-Agatha-Berchem
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van BTW en belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen.
* Op grond van art. 62 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 is de kandidaat of inschrijver in orde met betrekking tot de verplichtingen inzake de betaling van de sociale zekerheid, tot en met het voorlaatste kalenderkwartaal te rekenen vanaf de uiterste datum van de ontvangst van de aanvragen tot deelneming en de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers zijn gevestigd.
* Op grond van art. 63 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 dient de gegadigde of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte, voor zover van toepassing, een attest te voegen waaruit blijkt dat hij in orde is met betrekking tot de professionele fiscale verplichtingen die als wettelijke bepalingen gelden van het land waar hij is gevestigd. Het certificaat heeft betrekking op de laatste voltooide fiscale periode vóór de datum van ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, naargelang het geval.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Nihill
Nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning van aannemers (categorie en klasse):
D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), klasse 4
* De kandidaat of inschrijver zal een lijst indienen met twee verklaringen inzake de goede uitvoeringen van soortgelijke werkzaamheden binnen de laatste vijf jaar, met vermelding van bedrag, datum en van de publiek- of privaatrechtelijke bestemmelingen:
a) in het geval van werken aan de overheid, is de rechtvaardiging door certificaten afgelever of medeondertekend door de bevoegde autoriteit;
b) in het geval van werken aan particulieren, de prestaties zijn gecertificeerd door hen of, bij gebrek, worden zij gedeclareerd als uitgevoerd door de dienstverlener.
De minimale drempels voor soortgelijke werkzaamheden: EUR 650,000.00 exclusief BTW,
Vereiste erkenning: D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/11/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 110.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 18,00
Het bijzonder bestek is beschikbaar bij de ontwerper van het project zijnde Cipolat Architectuur bvba (Tel.: 02/376.81.61 - gsm: 0495/21.71.74 - e-mail: info@cipolat-architecture.be ) , op afspraak of na storting op bankrekening BE44 001366618145. De prijs van de toewijzingsbrochure bedraagt EUR 110,00 excl. BTW + EUR 18,00 verzendingskosten. Er is een mogelijkheid om de documenten te verkrijgen op CD-rom mits betaling van een bijkomend bedrag van EUR 30,00 HTVA.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/11/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
17/11/2016 - 14:00
Plaats: Feestzaal 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 5/10/2016