Gemeente Tervuren

Moestuin: Infrastructuuraanleg park en parkinrichting.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Tervuren
Markt 7A bus 2, BE-3080 Tervuren
Contact: De heer Nick Janssens
Tel: +32 27665266 Fax: +32 27665396 E-mail: nick.janssens@tervuren.be
Internet adres(sen): www.tervuren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Moestuin: Infrastructuuraanleg park en parkinrichting
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: AC De Zevenster, Markt 7A bus 2 te 3080 Tervuren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De infrastructuuraanleg park en parkinrichting omvat in hoofdzaak volgende werken:
 Voorbereidende afbraak- en/of aanpassingswerken van rijwegen, voetpaden, grindparkings en van plaatselijke en lijnvormige elementen
 Al de grondwerken nodig voor de uitvoering van de werken volgens de aanduidingen van de plannen, lengte- en dwarsprofielen
 De uitvoering van gewone rioleringswerken en afwateringswerken: buizen, inspectieputten, straatkolken, aansluitingen op bestaande riolering
 Het aanleggen van bestratingen uit bitumineuze materialen op steenslagfundering en van trottoirs en inritten uit betonstraatstenen op schraal betonfundering
 Het plaatsen van trottoirbanden en kantstroken uit beton, incl. fundering en stut in schraal beton
 Het graven en aanvullen van sleuven voor leidingen en kabels van openbaar nut
 De oprichting van een sanitair blok, luifel en afgesloten fietsenstalling inclusief alle technische voorzieningen
 De diverse beplantingen
 Het onderhoud van alle werken tot twee jaar na de voorlopige oplevering.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Vakbekwaamheid
* Technische bekwaamheid
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/11/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 90.75 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De geselecteerde kandidaten zullen het bestek toegezonden krijgen na ontvangst van bewijs van betaling (op te sturen naar h.bloem@orgpermod.com) van een overschrijving op rekeningnummer IBAN BE 59 7340 2136 1126 BIC KREDBEBB op naam van 'ORG architecten en stadsontwerpers bv-bvba' van 90,75 EURO - inclusief BTW. Met vermelding TERVUREN GP16/W02-BESTEK
De afzender van het betaalbewijs dient te kunnen optreden als ontvanger voor eventuele communicatie tijdens de procedure. Enkel de inschrijvers die een bestek gekocht hebben, kunnen deelnemen aan de aanbesteding.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 8/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 8/11/2016 - 11:00
Plaats: Raadzaal, Markt 7A in 3080 Tervuren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/9/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA