AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
elsen architectuur bvba
Vogelaar 2, BE-2370 Arendonk
Contact: Elsen Luc
Tel: +32 495326704 E-mail: info@elsenarchitectuur.be
Internet adres(sen): www.elsenarchitectuur.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Lot1 : Ruwbouw en Afwerking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Pater de Grootstraat 6 - 3271 Averbode
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Huize Levensruimte Project 2 : bouwen van een administratie, crisisopvang en gezinsopname. Lot 1 : Ruwbouw en afwerking
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: één perceel.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Ruwbouw en Afwerking
Korte beschrijving:
sloopwerk in 2 fasen van een bestaand gebouw + ruwbouw en afwerking van een nieuwbouwproject met administratieve ruimten, crisisopname en gezinsopvang.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
volgens bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
volgens bestek
volgens bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
volgens bestek
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: D1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/11/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/11/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
17/11/2016 - 14:00
Plaats: vergaderzaal van Huize Levensruimte , Pater de Grootstraat 6 te 3271 Averbode
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bij de ontwerper
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/09/2016