AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Grondregie van de Stad Brussel
Emile Jacqmainlaan 1 , BE-1000 Brussel
Contact: De heer Rachid Aarbioui
Tel: +32 22793217 Fax: +32 22793239 E-mail: rachid.aarbioui@brucity.be
Internet adres(sen): www.bruxelles.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Openbare aanbesteding voor de werken, het onderhoud, de herstellingen en voor het conform stellen van hoogspanningscabines evenals elektrische laagspanningsinstallaties.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: diverse locaties op het grondgebied van de Stad Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Openbare aanbesteding voor de werken, het onderhoud, de herstellingen en voor het conform stellen van hoogspanningscabines evenals elektrische laagspanningsinstallaties.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende de plaatsing van overheidsopdrachten in de klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver moet een verzekeringscontract in burgerlijke aansprakelijkheid hebben. Deze verzekering moet conform zijn aan de wettelijke voorschriften van toepassing in België voor wat betreft de modaliteiten en de omvang van de waarborg
Professioneel verzekeringsattest in burgerlijke aansprakelijkheid gedagtekend minder dan drie maanden geleden; deze verzekering moet conform zijn aan de wettelijke voorschriften van toepassing in België voor wat betreft de modaliteiten en de omvang van de waarborg.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: De werken welke het voorwerp van deze aanneming uitmaken zijn gerangschikt in categorie P1 en het Bestuur beschouwt dat ze tot klasse 3 behoren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/10/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het lastenboek is elektronisch beschikbaar op aanvraag aan het volgende adres: rachid.aarbioui@brucity.be, sami.ellafi@brucity.be. Gelieve uw naam, de naam van uw firma en het BTW nummer van deze aan te geven bij uw aanvraag.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
3/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
3/11/2016 - 11:00
Plaats: Emile Jacqmainlaan 1 te 1000 Brussel, 2de verdieping,bureau 2.04
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/9/2016