Boeckx Architects

Bouw van een ziekenhuis perceel 3: ruwbouw en afwerking
Bouw van een ziekenhuis - perceel 3: ruwbouw en afwerking
Voor gebouw B (niveau B01+02+03+04):
Ruwbouw: afbraak, metselwerk, buitenschrijnwerk en stabiliteit
Voor gebouw B en gebouw Z (niveau Z93+92+91+00+01):
Afwerking: lichte wanden en afwerking binnenmuren, chape en binnenvloerbekleding, valse plafonds en afwerking van de plafonds, binnenschrijnwerk, binnenramen en...
Plaats: Hufengasse 4-8
Eupen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Boeckx Architects
Torhoutsesteenweg 52, BE-8400 Oostende
Contact: projectverantwoordelijke
ir-arch. J. Cochuyt
Tel: +32 59808804 E-mail: johan.cochuyt@boeckx.be
Internet adres(sen): www.boeckx.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
bouw van een ziekenhuis perceel 3: ruwbouw en afwerking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hufengasse 4-8
Eupen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouw van een ziekenhuis - perceel 3: ruwbouw en afwerking
Voor gebouw B (niveau B01+02+03+04):
Ruwbouw: afbraak, metselwerk, buitenschrijnwerk en stabiliteit
Voor gebouw B en gebouw Z (niveau Z93+92+91+00+01):
Afwerking: lichte wanden en afwerking binnenmuren, chape en binnenvloerbekleding, valse plafonds en afwerking van de plafonds, binnenschrijnwerk, binnenramen en vulelementen, sanitaire cellen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/11/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 200.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Contante betaling bij afhaling of overschrijving op het rekeningnummer KBC BE25 473624304182 met vermelding 0729_BAS_A003 + ondernemingsnummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/11/2016 - 11:00
Plaats: St. Nikolaus-Hospital, Hufengasse 4-8, 4700 Eupen, niveau B05, salle de réunion
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/09/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA