AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Elsene
Elsensesteenweg, 168, BE-1050 Brussel
Contact: Dumont Emmanuel
Tel: +32 025156296 E-mail: aankoopcentrale@ixelles.be
Internet adres(sen): www.ixelles.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
aankoop van schrobmachines alsook hun onderhoud en herstellingen gedurende 5 jaar
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht is een overheidsopdracht van leveringen die als voorwerp heeft de aankoop van schrobmachines
Onderhavige opdracht omvat eveneens hun jaarlijks onderhoud en herstellingen na de waarborgperiode.
Het bestaat uit 2 percelen, genummerd van 1 tot 2:
Perceel 1: Kleine schrob & zuigmachines - Fournituur en onderhoud
Perceel 2: Middelmatige schrob & zuigmachines - Fournituur en onderhoud
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Kleine schrob & zuigmachines - Fournituur en onderhoud
Perceel 2: Middelmatige schrob & zuigmachines - Fournituur en onderhoud
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door het loutere feit van de indiening van de offerte verklaart de inschrijver impliciet op erewoord dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevindt van artikel 61 § 1 en § 2 van KB 15 juli 2011.
o Bijdragen sociale zekerheid
Kan in elk stadium van de gunningsprocedure worden uitgesloten voor de toegang ertoe de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen volgens de bepalingen van het artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Met het oog hierop zal de Aanbestedende Overheid zelf d.m.v. elektronische middelen (Digiflow) de situatie van de rekening van de inschrijver jegens de instelling voor sociale zekerheid (RSZ) nagaan.
Voor de inschrijver die personeel uit een andere Lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, wordt bij de offerte een attest gevoegd, uitgereikt door de bevoegde overheid, waarbij wordt bevestigd dat volgens de rekening uiterlijk vastgesteld op de limietdatum voor de ontvangst van de offertes, hij in orde is inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
o Fiscale verplichtingen.
Kan in elk stadium van de procedure uitgesloten worden van de toegang ertoe, de inschrijver die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig artikel 63 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Voor een Belgische inschrijver verifieert zelf de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën bij wege van elektronische middelen (Digiflow).
Voor de inschrijver van een andere Lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, wordt bij de offerte een attest gevoegd, uitgereikt door de bevoegde overheid, waarbij wordt bevestigd dat volgens de rekening uiterlijk vastgesteld op de limietdatum voor de ontvangst van de offertes, hij in orde is op met zijn fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Voor elk perceel :
De capaciteit van de inschrijver wordt gerechtvaardigd door:
Het voorleggen van een lijst van voornaamste leveringen uitgevoerd in de loop van de laatste drie jaar.
De lijst verduidelijkt het voorwerp van de bestelling (soort schrobmachine), het bedrag van de bestelling, de datum van de bestelling en de openbare of privé bestemmeling.
De lijst van de voornaamste leveringen van de laatste 3 jaar - vanaf de datum van de publicatie van de kennisgeving van opdracht - en het attest/de attesten afgeleverd of medeondertekend door de bevoegde overheid of indien de bestemmeling een privé koper was, door een attest van de koper of, bij gebreke, eenvoudig door een verklaring van de leverancier voor de referentie-referenties die bewijzen dat de inschrijver het vereiste niveau bereikt.
De inschrijver zal een ervaring rechtvaardigen van het leveren van schrob & zuigmachines met betrekking tot het perceel waarvoor hij een offerte indient.
De lijst van de belangrijkste leveringen uitgevoerd gedurende de drie laatste jaren omvat ten minste:
? Voor perceel 1 - een referentie aan de levering als het voorwerp van het perceel, te weten kleine schrob & zuigmachines, voor een minimum jaarlijks bedrag van 60.000,00 EUR ZBTW;
? Voor perceel 2 - een referentie aan de levering als het voorwerp van het perceel, te weten middelmatige schrob & zuigmachines, voor een jaarlijks bedrag van 35.000,00 ZBTW
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/10/2016 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/10/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/09/2016