AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Hechtel-Eksel, Dienst overheidsopdrachten
Don Boscostraat 5, BE-3940 Hechtel-Eksel
Tel: +32 11730161 E-mail: overheidsopdrachten@hechtel-eksel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding en renovatie van de bestaande hoofdbibliotheek Hechtel-Eksel - Perceel 1 : Ruwbouwwerken wind- en weerdicht
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Bibliotheek Hechtel-Eksel, Geerstraat 1 te 3940 Hechtel-Eksel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren opdracht omvat in grote lijnen:
- afbraakwerken bouwrijp maken van de werfzone;
- verbouwingswerken bestaande toestand;
- diepfunderingen;
- kelderwerken;
- plaatsing van de staalstructuur en overige ruwbouwwerken;
- buitenschrijnwerk;
- dakwerken;
- gevelbekledingen;
- het uitvoeren van alle bijhorende werken zoals vervat in onderhavig bestek en plannen, . ;
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/10/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 242.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten kunnen tot en met 17 oktober 2017 gratis worden gedownload via het volgende adres: http://cloud.3p.eu/Downloads/1/661/3R/2016
Deze documenten kunnen tevens schriftelijk worden aangevraagd bij de ontwerper. Daarvoor zal er een kost worden aangerekend van EUR 242,00 incl. btw.
rekeningnummer: IBAN BE42 7350 2777 7754 / BIC KREDBEBB
op naam van: ADEMarchitecten bv bvba
met vermelding: 14039.01
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/10/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/10/2016 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis, raadszaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/9/2016