Smals

Bekabeling.
Deze opdracht beoogt een raamovereenkomst voor de levering
van materiaal voor bekabeling en verwante diensten.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Smals
Fonsnylaan 20, BE-1060 Brussel
Contact: Smals
Christophe Stoquart
Tel: +32 27875898 E-mail: Smals-BB-001-032-2015@Smals.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=240323
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bekabeling.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Brussels Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht beoogt een raamovereenkomst voor de levering
van materiaal voor bekabeling en verwante diensten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door deel te nemen aan een overheidsopdrachtenprocedure, verklaart de kandidaat of inschrijver op zijn
erewoord:
 dat hij:
o zich niet in één van de volgende toestanden bevindt: faillissement, vereffening, stopzetting van activiteiten,
gerechtelijk akkoord, of in een soortgelijke toestand die voortvloeit uit een gelijkaardige procedure voorzien in de
nationale wetgevingen of regelgevingen;
o niet het faillissement heeft aangevraagd of het voorwerp vormt van een procedure tot vereffening, gerechtelijk
akkoord of een andere gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en regelgevingen;
o niet het voorwerp heeft uitgemaakt van een veroordeling door een vonnis dat kracht van gewijsde heeft gekregen
voor elk misdrijf dat zijn beroepsmoraal aantast;
 dat hij in regel is wat betreft zijn verplichtingen met betrekking tot de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen
in overeenstemming met de bepalingen van artikel 62 de l'A.R. du 15/07/2011;
 dat hij heeft voldaan aan zijn verplichtingen met betrekking tot de betaling van zijn belastingen en taksen volgens
de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver dient een verklaring te bezorgen betreffende zijn omzet voor de gevraagde prestaties en dit voor de laatste 3 jaren.
Een inschrijver kan zich beroepen op de capaciteiten van andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van de banden die bestaan tussen hemzelf en deze entiteiten. Hij moet in dit geval aan de aanbestedende dienst bewijzen dat hij voor de uitvoering van de
opdracht over de nodige middelen zal beschikken door de verbintenis voor te leggen waarin deze entiteiten verklaren dat zij deze middelen ter beschikking zullen stellen van de leverancier.
De gemiddelde jaarlijkse omzet voor de gevraagde prestaties, berekend voor de laatste drie jaar, moet hoger zijn dan 4.000.000 ?.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver :
1. dient de lijst op te geven van de voornaamste analoge prestaties uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van:
o naam van opdrachtgever,
o statuut van de opdrachtgever : publiek of privé,
o de gegevens van een contactpersoon.
o de datum,
o het bedrag,
o een beschrijving van het project.
De doorgegeven referenties moeten overeenstemmen
met de gevraagde prestaties.
2. dient een verklaring te bezorgen met het aantal :
- technici tewerkgesteld in België door de inschrijver die instaan voor de gevraagde prestaties op het moment van indiening van de offerte.
- projectbeheerders tewerkgesteld in België door de inschrijver die instaan voor de gevraagde prestaties op het moment van indiening van de offerte.
3. De inschrijver moet voldoen aan de eisen van de
erkenning klasse 3, ondercategorie P1.
Een inschrijver kan zich beroepen op de capaciteiten van andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van de banden die bestaan tussen hemzelf en deze entiteiten. Hij moet in dit geval aan de aanbestedende dienst bewijzen dat hij voor de uitvoering van de
opdracht over de nodige middelen zal beschikken door de verbintenis voor te leggen waarin deze entiteiten verklaren dat zij deze middelen ter beschikking zullen stellen van de leverancier.
1. de inschrijver dient een lijst van minimum 3 referenties te bezorgen.
2.
- het aantal technici moet hoger of gelijk aan 20 zijn.
- het aantal projectbeheerders moet hoger of gelijk aan 5 zijn.
3. erkenning klasse 3, ondercategorie P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/10/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/10/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/10/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
1. De huidige opdracht is een gemengde aanbesteding van leveringen en werken.
2.Het bestek kan gedownload worden op e-notification door het bestand '' Cahier des charges- Bestek'' aan te klikken onder de rubriek 'Documenten' in de aankondiging van een opdracht van het huidige bestek (https://enot.publicprocurement.be).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/08/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA