AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: Dierick Stéphanie Myriame
Tél: +32 25254094 Fax: +32 25263943 E-mail: stephanie.dierick@infrabel.be
Adresse(s) internet: www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=242672
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
Levering houten EURO pallet en opzetrand - Metallen EURO box-pallet - Kunststof stapelhoek voor houten paletten.
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Fournitures.
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Levering houten EURO pallet en opzetrand - Metallen EURO box-pallet - Kunststof stapelhoek voor houten paletten.
II.1.8. Division en lots: Oui
Il convient de soumettre des offres pour: un ou plusieurs lots.
INFORMATIONS SUR LES LOTS:
Lot1: Houten EURO pallet + opzetrand NIEUWE
Description succincte:
- Nieuwe houten EURO pallet
- Nieuwe houten 600 x 800 pallet
- Nieuwe houten opzetrand voor EURO pallet
Lot2: Houten EURO pallet + opzetrand HERGEBRIJK
Description succincte:
- Hergebrijk houten EURO pallet
- Hergebrijk houten 600 x 800 pallet
- Hergebrijk houten opzetrand voor EURO pallet
Lot3: Metalen EURO box-pallet
Lot4: Kunststof stapelhoek voor houten paletten
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
De kwalitatieve selectie van de kandidaten zal gebeuren op basis van hun economische, financiële en
technische capaciteiten.
Te dien einde moeten de kandidaten beantwoorden aan de volgende selectiecriteria.
Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord waarin hij bevestigt dat hij
zich niet in één van de gevallen bevindt opgesomd in art.66 tot en met art. 69 van het KB van 16 juli 2012.
De Aanbestedende Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de inschrijver zich niet
bevindt in één van de uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art. 69 van het KB van 16 juli 2012.
Conform art. 13 van het KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte
van de opdracht toe te vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de
gevallen bevindt bedoeld onder art. 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heft aan de
vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heft ebtrekking op het
voorlaatste afgelopen kalendarkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot
deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heft
aan zijn beropesmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij
gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Om duidelijk te zijn vragen we de volgende attesten:
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale
zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verlichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling
der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij
gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten" (< 3 maand).
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (< 3 maand).
- Een recent uittreksel uit het strafregister (< 3 maand).
- Een verklaring op erewoord.
III.2.2. Capacité économique et financière:
De kandidaat dient ons eveneens te laten geworden :
- zijn zakencijfer 2011 - 2014 - 2015 (onder de vorm van een tabel - geen jaarrekening);
het gemiddeld jaarlijks zakencijfer van de laatste drie jaren dient hoger te zijn dan 1.000.000 ?.
III.2.3. Capacité technique:
De kandidaat dient ons de volgende bewijsstukken te laten geworden:
-Zijn referenties van gelijkaardige opdrachten gedurende de laatste 3 jaren
- Het bestaan een system van kwaliteitscontrole.
De kandidaat dient aan te tonen het ter beschikking hebben van:
- een eigen tweetalige dienst na-verkoop
- een tweetalige single
Infrabel behoudt zich het recht voor een audit uit te voeren bij de firma's die zich kandidaat gesteld hebben.
deze audit moet aantonen dat zij voldoen aan de gestelde basisvereisten in het domein.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Prix le plus bas.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 02/08/2016-
Documents payants: Non.
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
01/08/2016-16:00
De kandidatuur moet in twee exemplaren in papieren versie en één exemplaar in elektronische versie ingediend
worden op de volgende wijze : kandidatuur_"naam van de leverancier"_naam van het bestand 52C/401693.
De datum onder punt IV.3.3) is niet van toepassing.
Het bestek alsook de technische voorwaarden worden enkel overgemaakt aan de inschrijvers na selectie van
de kandidaten.
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:01/08/2016