AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel - Area South West
Quai de la Gare du Sud 1, BE-6000 Charleroi
Contact: TUC RAIL N.V.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Adresse(s) internet: www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=242914https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=242914https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-Build-TR+795301-F05
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
TR 795301 - Dienstgebouw Charleroi
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Travaux.
Lieu principal d'exécution: Charleroi
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Het doel van de aanneming is het bouwen, in Charleroi, van een gebouw dat een seinhuis en kantoren voor de I-TMS personeel, Asset Management personeel en een ondergrondse parking omvat.
II.1.8. Division en lots: Non.
II.2. QUANTITÉ OU ÉTENDUE DU MARCHÉ
II.2.1. Quantité ou étendue globale:
Zie II.1.5)
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de categorie D, klasse 8;
- Certificaat van "Quality Management System", volgens de normen EN ISO 9001:2000 of 2008 dat geldig is op de uiterste datum van indiening van de aanvraag tot deelneming;
- Uittreksel uit het strafregister uitgegeven uiterlijk 1 maand vóór de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming en waaruit blijkt dat aan de vereisten van artikel 66, §§ 1 en 2 van het Koninklijk Besluit van 16 juli 2012 is voldaan;
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming;
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15 dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de aanvraag tot deelneming en waaruit blijkt dat de kandidaat voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene administratie van de inning en de invordering).
Modaliteiten: zie selectieleidraad.
III.2.3. Capacité technique:
De kandidaat moet aantonen dat hij, tijdens de laatste 10 kalenderjaren, beschikt over tenminste 5 referenties in de bouw van sleutel-op-de-deur kantoren. Ten minste drie referenties moeten betrekking hebben op een gebouw met een totale oppervlakte van ten minste 5.000 m². De andere referenties moeten betrekking hebben op een gebouw met een totale oppervlakte van minstens 1.000 m². Ten minste drie referenties moeten betrekking hebben op een gebouw waarvoor het bedrag van de werken voor de bouw hoger is dan ? 5.000.000.
Modaliteiten: zie selectieleidraad.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Prix le plus bas.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 15/08/2016-12:00
Documents payants: Non.
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
16/08/2016-12:00
De selectieleidraad en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden op het adres vermeld bij
"Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen voor het indienen van de aanvragen
tot deelneming en de offertes via de website e-Tendering van het platform e-Procurement op.
Eventuele vragen over de selectieleidraad dienen gesteld te worden via het forum vraag-antwoord hernomen in
het adres van het kopersprofiel.
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:15/07/2016